Gå til innhold

Sony ga bort gratis TV til alle på PS3-lansering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"It's restored my faith in Sony. I was thinking about getting an Xbox 360, because it's half the price, but now it's paid off."

Hahahaha :p joda, men hvor mye vant de på å gå ut HDTV til alle, 120 folkene? Tja, går vel i jungeltelegrafen. De gjorde det egentlig svært dårlig, de burde ha hatt konkurranse blant de fleste køene for eksempel, de 30 første er med i konkurransen osv. Større oppmøte da hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
De gjorde det egentlig svært dårlig, de burde ha hatt konkurranse blant de fleste køene for eksempel, de 30 første er med i konkurransen osv. Større oppmøte da hvertfall.

8217399[/snapback]

Synes dette var en god måte å gjøre det på, da er man sikret at TV-ene faktisk går til folk som uansett ville kjøpt en PS3, og ikke til tilfeldige folk som kjøper seg en 46" HDTV inkl. PS3 til £599.

Hadde jeg vært i London og visst om dette, hadde jeg iallefall benyttet meg av anledningen til å få en billig HDTV.

Lenke til kommentar
Det står jo faktisk "a free Bravia 46" plasma HDTV".. Trodde Sony slutta med plasma for lenge siden. Kamskje en trykkleif, men hvis ikke er det i såfall en veldig gammel modell :hmm:

8217446[/snapback]

Sikkert restlager som de bare venta på til ps3 ble gitt ut :p

Lenke til kommentar
Xbox 360 vant på tv2 hjelper deg i går :p

8217503[/snapback]

I Dagsavisen idag så gjorde den ihvertfall ikke det. De presterte til og med å si at 360 ikke har HD grafikk... Helt utrolig at spill "journalister" kan ha så lite peiling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Xbox 360 vant på tv2 hjelper deg i går :p

8217503[/snapback]

Nja.

- Hvis du skal ha én konsoll i dag, så er det nok Xbox 360 som totalt sett er det beste kjøpet. Både med tanke på pris, spillutvalg og funksjoner. Men, hadde det vært meg hadde jeg ventet litt, kanskje til høsten, og sett hvordan disse maskinene utvikler seg. Det vil komme nye funksjoner og masse nye spill framover. Så se det litt an og finn ut hva som frister mest når de to nyeste konsollene har fått mer tid på seg, anbefaler Marynowski.
http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/article941810.ece

De tar iallefall hensyn til at Wii og PS3 ikke har vært like lenge på markedet, og at spillutvalget vil bli langt bedre om man venter, si, til jul 2007.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Det står jo faktisk "a free Bravia 46" plasma HDTV".. Trodde Sony slutta med plasma for lenge siden. Kamskje en trykkleif, men hvis ikke er det i såfall en veldig gammel modell :hmm:

8217446[/snapback]

Det var LCD ja. Bravia W-serien. Tror det var KDL-46W2000.

Lenke til kommentar

Sony: Cmon, buy a PS3

Man: Neh, i dont know, its so expensive

Sony: CMON! I need this, i realy need this

Man: Cmon, its expensive

Sony, CMON! I even trow in a free HD ready TV if you buy my console and drag MS down the mud

Man: Realy? OK.

*gets he's TV, brags about Sony, walks home, plays X360 on the new TV*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...