TettSpaden Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei En kamerat har kjøpt seg vista 64bit, og han lurte på om jeg kunne ta backup for han. joda tenkte jeg, dette skulle jo gå greit, men uansett hva jeg gjør får jeg det ikke til. min xp32 klarer tydeligvis ikke lese innholdet på 64bits cd'n. Har prøvd å kopiere den med bl.a nero, men uansett hva jeg gjør ser det ikke it til at platen virker. noen tips på hva jeg skal gjøre eller hva som er galt? det kan vel ikke være umulig å foreta denne kopieringen? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei, selv om et par av operativsystemene du kan installere med platen er 64bit betyr det ikke at dataene på den platen trenger å være 64bit. Det jeg tror er grunnen til at du ikke kan lese CD-en er at det er en DVD. For Vista finnes alle versjonene, 64bit og 32bit, lagret på en DVD. Lenke til kommentar
perbe Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 En kamerat har kjøpt seg vista 64bit, og han lurte på om jeg kunne ta backup for han. God morgen :=) ja, det skal gå helt fint. Windows Vista DVD har så vidt jeg vet ingen kopisperre for å kopiere selve platen. du må ikke kopiere ut filene fra DVDen og legge inn på en ny DVD, men ta kopi av platen sånn den er.. NERO kan brukes: Ny, DVD, DVD-Kopi, velg kilde og skrivehastighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå