Gå til innhold

Playstation 3 nattåpent i Oslo. Bilder og info

ohlala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om ps3 ikke hadde kunne kjørt ps2-spill i det heletatt hadde dette bare vært en bagatell spør du meg. Kanskje litt synd for de som ikke har ps2 og har lyst til å kjøpe FF XII eller noen av de andre STORE titlene. Uansett, man kjøper ikke en konsoll til 6000 for å kjøre ps2-spill. Bakoverkompabiliteten kan du få billig av meg.

8217667[/snapback]

Fakta er at Sony har lovet 100% BC helt fra starten av. Er nok mange som bryr seg over at mange av deres PS2 spill ikke virker, selv om ikke du gjør det.

Greit at de har tatt ut chipen men da burde de også satt ned prisen. Det er hovedpoenget.

Lenke til kommentar
Fakta er at Sony har lovet 100% BC helt fra starten av. Er nok mange som bryr seg over at mange av deres PS2 spill ikke virker, selv om ikke du gjør det.

Greit at de har tatt ut chipen men da burde de også satt ned prisen. Det er hovedpoenget.

8217688[/snapback]

Sony lover mye rart. Man må sile ut hva man skal tro på. Visste du ikke det?

EDIT: tok vekk litt av den uoversiktlige siteringen.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Helt utrolig lansering! Ingen kø noen steder virker det som. Er nok mange som har forhåndsbestilt, men litt rart at det er igjen massevis av konsoller rundt om. =|

8217721[/snapback]

tja, vet ikke jeg. det er nettbutikker som har konsoller på lager og virker det som..

gamezone, f.eks.

Lenke til kommentar

Kan ha noe med at i motsetning til ved launch i Usa så har sony nå hele tiden mast om at de har nok konsoller til alle. At de har hatt en stødig supply de siste månedene og at det ikke skal være noe problem å få tak i.

Dette sammen med at de aller mest ivrige har bestilt allerede for å være sikre likevel.

Når folk kjøper en konsoll til 6000kr også, så vil de vel sikre seg den beste deal'en. Elkjøp eller noe.

Bare en tanke eller tre.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Jeg føler for å forsvare Sony litt og den følelsen er det lenge siden jeg har hatt. Sony har vært veldig flinke med forhåndsbestillings markedsføringen sin. Dette vil føre til at en mye høyere andel av kjøperene vil ha forhåndsbestilt om man sammenligner med Wii og 360. Uansett så ser det jo ikke bra ut sånn helt overfladisk pr messig for Sony da. Any how så ligger ps3'n min på det lokale postkontoret og bare venter på at arbeidsdagen skal være over. Det blir morro og selv om situasjonen for spillmaskinen kanskje kunne sett bedre ut ser det rosenrødt ut for blu-ray. Go HD go!

Lenke til kommentar
Dette minner meg litt om den første xboxlanseringa. Da fikk vi også en konsoll som var veldig dyr. Få som kjøpte den og den falt i pris ganske kjapt. Lurer på hvor lenge Sony kommer til å operere med denne prisen her.

8217819[/snapback]

Jeg var der! Beste lansering noensinnce. Halo, Rallisport Challenge, DOA3 bl.a. Ingen har overgått den enda.

Ikke var den så atlfor dyr heller, Jeg ga ihvert fall bare 2999kr for maskinen. Skjønte aldri maset med at den var så dyr.

Lenke til kommentar
Dette minner meg litt om den første xboxlanseringa. Da fikk vi også en konsoll som var veldig dyr. Få som kjøpte den og den falt i pris ganske kjapt. Lurer på hvor lenge Sony kommer til å operere med denne prisen her.

8217819[/snapback]

Jeg var der! Beste lansering noensinnce. Halo, Rallisport Challenge, DOA3 bl.a. Ingen har overgått den enda.

Ikke var den så atlfor dyr heller, Jeg ga ihvert fall bare 2999kr for maskinen. Skjønte aldri maset med at den var så dyr.

8217842[/snapback]

mener bestemt at veil. utsalgspris var 4500,-

rett meg hvis det er feil

Lenke til kommentar

Ankommet postkontor, iler til posten nå. :D

For å være helt ærlig, nå som jeg har betalt så mye for den, så håper jeg at prisen ikke faller med det første, hadde vært fint med litt eksklusivitet. Kommer jo uansett eksklusive Sony spill og sannsynligvis en del mindre kjente eksklusive tredjeparts spill som vil gjøre at PS3 ikke bare sitter der og samler støv, i tillegg så er det jo en Bluray spilelr også. Forresten, Xbox ble lansert til 4000, gorde det ikke? Var mange som lo godt da den falt kraftig i pris en tid senere. Selv kjøpte jeg Xbox for rundt 1500 kr i 2004.

Ingenting overgår Wii lanseringa, både i hysteri og utvalg av spill. Joda det var kun et spill som var verdt å kjøpe, men når det spillet var Zelda TP, så rettferdiggjør det enhver pris de krevde for Wii. Men hysteriet ved Wii lanseringa overgikk nok det meste.

Endret av dracula
Lenke til kommentar
Hmm, kun to stykker i kø på Elkjøp Stormarked Jessheim: http://wii-fan.net/forum/viewtopic.php?pid=14643#p14643 (Drit i fanboyene som poster der).

8217794[/snapback]

De folka der minner meg om sekt medlemmer.

har du tenkt å skaffe deg PS3? det hadde jeg aldri trodd! nintendo only på meg!

PS3 er ikke noe for meg. En gang Nintendo, alltid Nintendo:)

:cry:

Endret av kagaku
Lenke til kommentar

8217819[/snapback]

8217842[/snapback]

mener bestemt at veil. utsalgspris var 4500,-

rett meg hvis det er feil

8217854[/snapback]

Jeg ga ihvertfall 2999 hos Spaceworld av alle plasser dag 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...