Gå til innhold

Playstation 3 nattåpent i Oslo. Bilder og info

ohlala

Anbefalte innlegg

Er vel ikke så rart at PS3 lanseringen ble roligere. 360 var først ute denne generasjonen og Wii kom rett før jul, perfekte lanserings tidspunkt for begge to. Men PS3 kom i mars og sist i køen.

Dog var dette ekstremt rolig da, går nesten utifra at folk har gått og forhåndsbestilt andre steder da. Kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der i London lukter veldig panikk-pr fra øverste hylle, for å få LITT oppmerksamhet id de store avisene i hvert fall. Stusser også på at VG.no i skrivende stund ennå ikke har et ord om lanseringen ved midnatt.

Det er vel prisen tror jeg, skal absolutt ha med Ps3 men når jeg tenker hvor mye spill til 360 man faktisk kan kjøpe for 6000 spenn... :hmm:

Kommentar fra kona angående ps 3 kjøp: "men nesten alle disse ps 3 spill kan du jo få til xbox også ;)"

"erm...jo...erm...but honey...well it`s so black and shiny..."

Kona" well you kan kiss MY black shiny hiny, but you ain`t gonna get no 6000 kroner for another console that almost has the same goddam games!" :ohmy:

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

En fin oppsummering, virker jo som om flere nettbutikker har PS3 tilgjengelig nå, dersom man skulle ønske å få tak i en.

Nå virker det som om butikkene har fått inn langt flere PS3 enn de gjorde av 360 og Wii, så dette er jo trolig grunnen til at det ikke er like kaos.

Lenke til kommentar
En fin oppsummering, virker jo som om flere nettbutikker har PS3 tilgjengelig nå, dersom man skulle ønske å få tak i en.

Nå virker det som om butikkene har fått inn langt flere PS3 enn de gjorde av 360 og Wii, så dette er jo trolig grunnen til at det ikke er like kaos.

8217140[/snapback]

Ser heller ut til at lanseringen ikke er så vellykket som med 360 og Wii spør du meg. At det er flere PS3 tilgjengelig enn de to andre ved lansering betyr vel ikke akkurat at det skulle være mindre kaos.

Australia:

Desperate producers unashamedly asked the crowd to fake excitement when the cameras were rolling, while a team from 2Day FM let out bogus cheers to convince their radio listeners that a launch extravaganza was underway.

Link: http://www.theage.com.au/news/games/playti...4153291466.html

Tror nok dette ikke er starten Sony har ønsket seg, men godt for fansen at den endelig er ute i butikkene. Nå er det da godt mulig at de fleste har allerede sikret seg PS3 via nettbutikk såklart. Det er vel ikke noe som bare gjelder PS3.

Lenke til kommentar
Flere ps3 tilgjengelig.. og at vi som er skikkelig desperate har kjøpt fra usa for lenge siden kan ha en del å si

Er kanskje ikke så rart free record shop dealen ikke er så interessant?

http://www.freerecordshop.no/shop/content/no/actions/ps3/

8217168[/snapback]

Tror nok ikke det at folk har bestilt fra usa er grunnen. Dere er tross alt ikke så mange.

7000 ja.. Freerecordsshop må være mindre begavede. Har de ikke fått med seg at vi til og med syns at 6000,- er i meste laget`?

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
7000 ja.. Freerecordsshop må være mindre begavede. Har de ikke fått med seg at vi til og med syns at 6000,- er i meste laget`?

Hehe.. var ikke akkurat topp pakken heller, en lusen fake kontroll ingen vil ha og en kjip blu-ray film og hdmi kabel. Nei takk

Lenke til kommentar

Var utenfor Lefdal Alnabru for femten minutter siden, det var absolutt ingen som sto i kø. Ble litt overrasker over akkurat det. Norge er jo Playstation land til de grader.

Uansett, ser at min PS3 ble innlevert postterminalen i Oslo klokka 14:30 igår, men den har fortsatt ikke nådd min lokale postkontor. :(

Forresten, dette var en fin rapport, hadde vært morsomt om noen kunne lage rapporter av tilstanden når de største kjedene åpner om en time.

Lenke til kommentar

Jaja folkens!

La oss ihvertfall glede oss over at endelig er den her. Blir noke mye styr på forumet av ville glade/skuffede forbrukere i helgen :D Gleder ,meg til å lese ihvertfall, til tross for at PS3 uteblir her i huset ved lansering.

Lenke til kommentar
Oppsumert.... en stor flopp for Sony i Europa.  :thumbdown:

Jeg kjøper PS3 når den blir ca. 4000 kroner. Jeg regner med at det blir om ca 1,5 år. Da blir det forhåpentligvis laaangt flere spill enn i dag.

8217504[/snapback]

Sony fortjener en på pungen.

Utsettelser etter utsettelser, tar vekk PS2 chipen, ingen HD kabler i pakken, 6000kr. Eh.

Lenke til kommentar

Utsettelser etter utsettelser, tar vekk PS2 chipen, ingen HD kabler i pakken, 6000kr. Eh.

8217562[/snapback]

Det har de vel sagt at de ville gjøre lenge... Og det har ikke noe særlig betydning uansett. Mesteparten av spillene for PS1/2 fungerer.

Lenke til kommentar

8217562[/snapback]

Det har de vel sagt at de ville gjøre lenge... Og det har ikke noe særlig betydning uansett. Mesteparten av spillene for PS1/2 fungerer.

8217576[/snapback]

De sa ikke at de ville ta den vekk AKKURAT før Europa lanseringen. Og mesteparten er ikke det samme som alle som med japanske og amerikanske PS3. Oh er det mesteparten ? Jeg hører mindre enn 50%.

Dessuten blir man nødt til å laste ned patcher ? Hva med de som ikke er online f.eks med maskinen ?

De burde satt ned prisen tilsvarende da de tok ut chipen. Tydelig de bare tenkte de kunne ribbe oss litt til. Vi europeere godtar jo tydeligvis alt når det kommer til Sony allikevel...

Lenke til kommentar

75% av PS2 spillene skal fungere.disse er vel rangert med stjerner etter kor godt de fungerer. Med andre or, ikkje alle fungerer like optimalt. De uten internett får muligheten til å laste ned oppdateringerein annen plass og evt. legge disse over på minnepinne eller rbenne den ut på plate for og så legge de inn på konsollen. Kommer sikkert til å legge ved CD`er i PS3 magasiner etc.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

8217562[/snapback]

8217576[/snapback]

De sa ikke at de ville ta den vekk AKKURAT før Europa lanseringen. Og mesteparten er ikke det samme som alle som med japanske og amerikanske PS3. Oh er det mesteparten ? Jeg hører mindre enn 50%.

Dessuten blir man nødt til å laste ned patcher ? Hva med de som ikke er online f.eks med maskinen ?

De burde satt ned prisen tilsvarende da de tok ut chipen. Tydelig de bare tenkte de kunne ribbe oss litt til. Vi europeere godtar jo tydeligvis alt når det kommer til Sony allikevel...

8217620[/snapback]

Om ps3 ikke hadde kunne kjørt ps2-spill i det heletatt hadde dette bare vært en bagatell spør du meg. Kanskje litt synd for de som ikke har ps2 og har lyst til å kjøpe FF XII eller noen av de andre STORE titlene. Uansett, man kjøper ikke en konsoll til 6000 for å kjøre ps2-spill. Bakoverkompabiliteten kan du få billig av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...