RobinTX Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har denne dietten: Spis MASSE godteri i helgene ^^ ikke spis og drikk på 2-3 dager spis 1 eller 2 ganger per dag sitt på dataen hele tiden. Gått ned fra 90>70 på 4 måneder. Det beste var at jeg ikke trente i det hele tatt ^^ Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg har denne dietten:Spis MASSE godteri i helgene ^^ ikke spis og drikk på 2-3 dager spis 1 eller 2 ganger per dag sitt på dataen hele tiden. Gått ned fra 90>70 på 4 måneder. Det beste var at jeg ikke trente i det hele tatt ^^ 9152871[/snapback] altså, hvorfor spiser du ikke på 2-3 dager? Problemer? eller vil du bare gå ned i vekt? eller? det der er ikke bra ass Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Puss tennene, da får du ikke lyst på noe søtt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Start å snuse. Helt seriøst, det hjelper. Når du har lyst på noe godt, mat eller godteri, så tar du deg en snus. Så kan du sitte med den en times tid. Funker konge! Du kan også prøve å ha en vannflaske ved siden av deg til enhver tid. Det hjelper også. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Spis mer protein. Det metter mye og er også energikrevende for fordøyingen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har denne dietten:Spis MASSE godteri i helgene ^^ ikke spis og drikk på 2-3 dager spis 1 eller 2 ganger per dag sitt på dataen hele tiden. Gått ned fra 90>70 på 4 måneder. Det beste var at jeg ikke trente i det hele tatt ^^ 9152871[/snapback] Tviler meget sterkt på at du er seriøs. Men hvis du er det får du ha lykke til med å få sukkersyka før du blir 30, og alle de andre "helsegevinstene" med en slik diett. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har denne dietten:Spis MASSE godteri i helgene ^^ ikke spis og drikk på 2-3 dager spis 1 eller 2 ganger per dag sitt på dataen hele tiden. Gått ned fra 90>70 på 4 måneder. Det beste var at jeg ikke trente i det hele tatt ^^ 9152871[/snapback] Tviler meget sterkt på at du er seriøs. Men hvis du er det får du ha lykke til med å få sukkersyka før du blir 30, og alle de andre "helsegevinstene" med en slik diett. 9166332[/snapback] Og selv om man veier mindre så betyr ikke d at du er i bedre form. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Bli sikkelig hekta på et spill... da glemmer du å spise. 8304695[/snapback] Kjenner meg igjen her, spillte Zelda: The Wind Waker i sikkert 14 timer i strekk forrige vinter. Jeg tenkte "søren også, nå må jeg spise", "æsj, nå må jeg på do", og hev meg i godstolen bak gamecuben etterpå. Denne tiden lå min BMI på rundt 19, så dette skjedde "ufrivillig". Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Bli sikkelig hekta på et spill... da glemmer du å spise. 8304695[/snapback] Kjenner meg igjen her, spillte Zelda: The Wind Waker i sikkert 14 timer i strekk forrige vinter. Jeg tenkte "søren også, nå må jeg spise", "æsj, nå må jeg på do", og hev meg i godstolen bak gamecuben etterpå. Denne tiden lå min BMI på rundt 19, så dette skjedde "ufrivillig". 9169053[/snapback] På slike "dietter" taper man like mye muskelmasse. Noe som fører til svekket forbrenning på sikt, og det suger litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå