Gå til innhold

Har bestilt FS 3205!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har all grunn til å glede deg :)

Har hatt min ei uke nå og er kjempefornøyd. Var litt skeptisk på forhånd da jeg hadde lest rapporter om enkelte som hadde hatt problemer med drivere etc, men det var det ingen grunn til. Alt smalt på plass av seg selv (mulig det var de rimeligere sibamaskinene dette gjaldt?)

Viftestøy er heller ikke noe du behøver å bekymre deg for (nærmest ikkeeksisterende)

Skjermen er ganske liten selvsagt men er helt grei å se film på. Ved tekstbehandling eller surfing kan en selvsagt evt. øke skriftstørrelsen hvis en føler det kan bli litt smått

Det eneste jeg kan finne negativt i farten er litt svak lyd (ved filmtitting) Headset eller eksterne høytalere kan sikkert være en løsning her hvis en er litt kravstor.

Dette er min første bærbare maskin og jeg har heller ingen erfaring med laptop fra tidligere. Er kjempefornøyd og den slår min stasjonære langt ned i støvlene.

Lenke til kommentar
Du har all grunn til å glede deg :)

Har hatt min ei uke nå og er kjempefornøyd. Var litt skeptisk på forhånd da jeg hadde lest rapporter om enkelte som hadde hatt problemer med drivere etc, men det var det ingen grunn til. Alt smalt på plass av seg selv (mulig det var de rimeligere sibamaskinene dette gjaldt?)

Viftestøy er heller ikke noe du behøver å bekymre deg for (nærmest ikkeeksisterende)

Skjermen er ganske liten selvsagt men er helt grei å se film på. Ved tekstbehandling eller surfing kan en selvsagt evt. øke skriftstørrelsen hvis en føler det kan bli litt smått

Det eneste jeg kan finne negativt i farten er litt svak lyd (ved filmtitting) Headset eller eksterne høytalere kan sikkert være en løsning her hvis en er litt kravstor.

Dette er min første bærbare maskin og jeg har heller ingen erfaring med laptop fra tidligere. Er kjempefornøyd og den slår min stasjonære langt ned i støvlene.

8216790[/snapback]

Bra å høre . Har hadt en bærbar med 15" for par år siden. 15" blir for stort å ha med på tur. Har hadt lyst på en bærbar igjen helt siden jeg solgte den forrige, men 15" blir for stort . vurderte 14" , men slo til på 3205 12" , da jeg fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til.. :)

Blir meget spennende å se den, har ikke sett en slik 3205 engang.. :) og hvordan ytelsen er ..

Mvh

Lenke til kommentar

Så en 12,1" LG bærbar pc i en expert butikk i dag. Den så jo ikke ut som for små i det hele tatt, :) Sto ved siden av en 15,4" , forskjell mellom de to er det jo, men har tenkt på om 12" blir for liten. Så jo nesten "stoor" ut. Men så jo ut som en fin størrelse på den.

Ihvertfall ikke for liten!

Skal bli meget spennende å få den 3205' , siden størrelsen så ok ut så blir det spennende å se hvordan oppløsningen 1280x800 er på en 12" skjerm.

Har en dell-skjerm 20" med 1680x1050 oppløsning, kan man sammenlikne det på noen måte?

Mvh

Lenke til kommentar

Har denne pc'n selv, med 120Gb hdd, 1Gb ram, C2D T5500 og er meget fornøyd. Som masor sier så er lyden i de innebygde høyttalerene ikke spesielt bra, men jeg bruker hodetelefoner uansett. Det er meget bra at den har s-video, DVI-I og digital optisk lydutgang; fungerer meget bra som stuepc.

krbalto: jeg kjøpte en sånn neopren skin sak til 159,- på mamoz. Den er litt for stor, men ikke så mye at det er plass til lader eller mus osv. Resten slenger jeg bare ned i skulderveska uansett.

edit: s-video også..

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...