ripster_16 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg har netopp satt i ny harddisk i maskinen, en hitachi 320gb sata2 disk. jeg fikk formatert og alt men da jeg skulle in i windows for første gang låste den seg helt i "loading" screenen til windows.. prikkene ruller over linjen hele tiden men maskinen kommer seg ikke in i windows... har latt den stå sånn i 5 min nå.. skal prøve å la den stå over natten. noen som VET hvordan man fikser dette ? er det rett å slett feil med harddisk ? irriterende problem Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Prøv og fjern alle usb enheter som ekstern HD osv. Mulig windows 'leter' etter dem når den starter. Lenke til kommentar
Hotdog-of-S Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 kan hende du var uheldig med kopieringen i windows instalen, er det Genuine Windows? Lenke til kommentar
ripster_16 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 har tatt ut gammle ide disken.. så d er bare sata2 disken i maskinen.. fikk formatert via xp cden å instalert windows.. men etter d har jeg enda ikke kommet forbi loading screenen til windows.. aldri.. maskinen sto på i en halv time i går uten at den kom seg videre sad.gif Lenke til kommentar
Hotdog-of-S Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 hmm..... men hvis du ikke har noe veldig viktg inne på pc'n din ville jeg ha satset på å fomatert pc'n din en gang til, men det er jo selvfølgelig opp til deg. lykke til Lenke til kommentar
ripster_16 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 d er jo netopp det, d jør ikke noe om jeg formaterer, har formatert minst 3 ganger men det skjer det samme hver gang! kommer aldri in i windows!! Lenke til kommentar
Hotdog-of-S Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 da ville jeg prøvd å sende tilbake hdd til der du kjøpte den og send med et vedlegg der du beskriver problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå