kewell79 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Logget meg inn på PN Store og såg GT HD 2.0 er sikker på at det var version 1.1 tidligere? Laster ned nå for å sjekke....... Endret 23. mars 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Gud la det være noen lekre biler med Lenke til kommentar
scph-_____ Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ja får håpe det.. gleder meg til og prøve motorstorm. noe jeg har gjort siden e3 o5 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kunne du endre emnet til noe som er mere forklarende? Jeg som ikke er av Sony opprinnelse kan ikke vite hva 2.0 måtte være. Vær så snill og endre emnet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) merkelig...på US store står det version 1.1 , men på EU er det 2.0, men jeg ser absolutt ingen forskjell Endret 23. mars 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Mere unlocks kanskje? Vi finner ut av det i morgen! Go natt! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) GT HD v2.0 - Force Feedback Supported I just downloaded GT HD v2.0 from the UK store, as I seemed to recall my US version was definitely a 1.x release. As I hoped, there is finally full support for force feedback effects thanks to Sony & Immersion settling their differences. Endret 23. mars 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 flott, da mangler vi jo bare en kontroller med støtte for dette... det finnes jo USB adapter for PS2 kontrolleren, men da tjener jo ikke sony penger:) Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 flott, da mangler vi jo bare en kontroller med støtte for dette... det finnes jo USB adapter for PS2 kontrolleren, men da tjener jo ikke sony penger:) 8221121[/snapback] Har testet det nå og det er samme bane som før og 10 biler...når du har låst opp alle så kommer alle bilene i tunet utgave! konge med ratt og force feedback på ps3!!! Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 jeg får teste det med G25 i morgen da:) Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) det funker fet med g25. mangler bare en update med h gir å clutch nå :!: Endret 23. mars 2007 av viul007 Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 For en grusom stygg grafikk! Men spiller med komposittkabelen som fulgte med da! Gran Turismo 4 til PS2 er mye flottere grafisk! Men er 100 % sikkert at detet vil endre seg med en gang jeg kjøper HDMI kabel Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 For en grusom stygg grafikk! Men spiller med komposittkabelen som fulgte med da! Gran Turismo 4 til PS2 er mye flottere grafisk! Men er 100 % sikkert at detet vil endre seg med en gang jeg kjøper HDMI kabel 8225315[/snapback] Ehh you got to be kidding me. Det er ikke styggere enn GT4 herregud. Det er jo eyecandy uten like. Du sier jo selv at du spiller med komposittkabelen geezes christ. Hva forventer du egentlig ? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 For en grusom stygg grafikk! Men spiller med komposittkabelen som fulgte med da! Gran Turismo 4 til PS2 er mye flottere grafisk! Men er 100 % sikkert at detet vil endre seg med en gang jeg kjøper HDMI kabel 8225315[/snapback] Ehh you got to be kidding me. Det er ikke styggere enn GT4 herregud. Det er jo eyecandy uten like. Du sier jo selv at du spiller med komposittkabelen geezes christ. Hva forventer du egentlig ? 8225334[/snapback] GTHD som demo nå har crap grafikk i selve spillinga, folka rundt ser ut som clipart figurer og bilene har ca 0 refleksjon. Filmene og slik før har syyykt bra grafikk men i spill delen (det som teller) har GTHD demo en elendig grafikk. Helt sikkert fordi det fortsatt er en Demo versjon... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Sålenge du er i fart ser spillet meget realistisk ut.. stopper du og ser, så ser bakgrunnene og folka litt mer papp ut Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Fy faen sier jeg bare.. Gt hd er bare helt rått! Kjørefølelsen er digg og grafikken er bare digg på hd tv. Bare synd at tv'en min bare takler 1080i. Faktisk så ser spillet best ut i 1080i. Holder på å jobbe meg oppover til topp ti med skyline'en, men det er ikke lett. Er på 66 th plass. Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 var på 2. plass med mx-5 i reverse i går. og det var med R1 dekk:) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 For en grusom stygg grafikk! Men spiller med komposittkabelen som fulgte med da! Gran Turismo 4 til PS2 er mye flottere grafisk! Men er 100 % sikkert at detet vil endre seg med en gang jeg kjøper HDMI kabel 8225315[/snapback] Spelte det sjølv med kompositt igår, såg OK ut, ikkje noko spes.Mykje jaggies m.m. Men det såg fortsatt rimelig bra ut, med tanke på at eg brukte den værste signalkjelda tenkjeleg. Så fekk eg komponent idag, og det ser utruleg ut. Eller, bilane ser utrulege ut. Motorstorm var søppel på kompositt. Såg mykje betre ut på komponent (doh) -- men er fortsatt longt ifrå demoen me blei vist på e3 05. Fortsatt, eit morosamt spel, som eg gledar meg til å spele meir. Legg meg te folkens, så kan me spela noko motorstorm online: PSN: darkbydesign Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Fy faen sier jeg bare.. Gt hd er bare helt rått! Kjørefølelsen er digg og grafikken er bare digg på hd tv. Bare synd at tv'en min bare takler 1080i. Faktisk så ser spillet best ut i 1080i. Holder på å jobbe meg oppover til topp ti med skyline'en, men det er ikke lett. Er på 66 th plass. 8225386[/snapback] Nuvel, køyrefølelsen i GTHD er utruleg arcade'ish. Men, morosamt er det. Skru av all elektronikk i bilen, så blir det 2x så gøy. Men, longt ifra så bra køyrefølelse som forza gir. Gledar meg sånn til Forza 2 når det kjem til køyrefølelse. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Selvfølgelig slår man av alt elektronikk assistance dritt i GT HD. Kjører da aldri gran turismo spill med noe slikt på Arcadish eller ikke, det får være dine ord. Jeg digger i værtfall gran turismo, og synes de har tatt 2 skritt framover selv i denne demoen. Er meget spent på hva de klarer i framtiden med Gran Turismo 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå