NickFalk Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jepp du leste riktig, men ta det med ro det er ikke til meg. :smile: Fikk forespørsel fra min bror. Institusjonen han jobber på ønsker å gå til anskaffelse av et bra men lettvint digitalkamera. (Så lett at bestemor kan bruke det). Bør selvfølgelig ha brukbart med minne. Lenke til kommentar
Shrek Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Håper det ikke er en statlig institusjon, da! Det er våre skattepenger, må vite... Tror ikke du finner 'lettvinte' kamera i den prisklassen. Prøv heller 5-10.000 kr. Hva skal det tas bilde av? Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei, Jeg har testet de fleste modellene i denne prisklassen (Minolta 7, 7i og 7Hi, Olympus E-20, Sony F707 og 717 samt Nicon CP5000 og 5700). Av disse er vel Sony F717 "enklest" å håndtere som et rent point-and-shoot kamera. Selv om denne modellen ikke er _mitt_ førstevalg så anser jeg den som "enklest" i bruk. -flff Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Takker for svar så langt. Nei, ikke statlig instutisjon (selv om det er mulig de får noen overføringer?). Bilder som skal taes, ikke noe komplisert tror jeg. Min tanke var også at de hadde for "mye" penger i forhold til det de trengte. Men, broder'n kommer innom i løpet av helgen så får vi se hva det blir til... :smile: Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Til den prisen kan dere jo få mange lettvinte kamera, f.eks. 3-4 stk á kr 5000 :smile: Hvis det blir penger til overs tar jeg gjerne imot! Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Vel, vi endt opp med noe så enkelt som 4 stk. IXUS V3. Tror det gjør susen mer enn bra nok. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå