MrUrge Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Når er det Alan Wake kommer ut? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Crysis Alan Wake Assassins Creed Alone in the Dark 5(?) 8216491[/snapback] You read my mind Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Når er det Alan Wake kommer ut? 8242378[/snapback] Var det ikke snakk om at Alan Wake var utsatt til 2008? Har på følelsen av at grafikken i spillet ikke blir å imponere. Tror uansett spillet blir minst like kult som Max Payne. Spillet er ut som Max Payne, bare mere åpent. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hvordan kommer spillet til å fungere? Rollespill aktig, med åpen verden og slikt, eller lineære greier? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er bare Crysis jeg gleder meg til når det gjelder DX10. Leste i Game Reactor at man kan ødelegge absolutt alt som er i spilleverden. Man kan felle trær, og faktisk kutte opp blar fra trærne i flere biter. Ødelegge små objekter på biler, knuse hus osv. 8231540[/snapback] Dette er vel ikke helt riktig? Man kan vel skyte blader fra trærne så de beveger seg, men man kan vel ikke skyte de i stykker? Mener å ha hørt det på et intervju med Crytec. Greit nok at hardware osv har kommet ganske langt utviklingsmessig, men så drøyt er det vel ikke ennå? Men alt det andre skal vistnok være korrekt! Spanande uansett! Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er bare Crysis jeg gleder meg til når det gjelder DX10. Leste i Game Reactor at man kan ødelegge absolutt alt som er i spilleverden. Man kan felle trær, og faktisk kutte opp blar fra trærne i flere biter. Ødelegge små objekter på biler, knuse hus osv. 8231540[/snapback] Dette er vel ikke helt riktig? Man kan vel skyte blader fra trærne så de beveger seg, men man kan vel ikke skyte de i stykker? Mener å ha hørt det på et intervju med Crytec. Greit nok at hardware osv har kommet ganske langt utviklingsmessig, men så drøyt er det vel ikke ennå? Men alt det andre skal vistnok være korrekt! Spanande uansett! 8247397[/snapback] Så lenge jeg kan rive i stykker hus og dytte trærne overende er jeg fornøyd. Ser fram til UT3, AoC, Crysis og Assassins Creed, selv om jeg er litt i tvil om de to siste er dx10 basert (ikke at jeg har viste heller da) Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Tenkte vi kunne lage en tråd hvor vi ramser opp spill Direct X 10 spill som brukerne her gleder seg til. Kan begynne selv: Crysis Alan Wake Assassins Creed Alone in the Dark 5(?) 8216491[/snapback] Assassins Creed er ikke DirectX10, verken Xbox360 eller PS3 har det. Grunnen til at det ligner veldig på DirectX10 er at disse konsollene får til samme effektene bare at de bruker annen arkitektur enn hva PC`er bruker. Så de trenger ikke DX10 for å klare det Er jo en del kommende PS3 titler som knuser hva vi har sett av Crysis hittil. 8231319[/snapback] Er du full? Fins ikke noe spill som tar i bruk så mange teknologier og som ser så bra ut visuelt som Crysis. CG-sekvenser og pre-renderte sekvenser på PS3 kan se bra ut det, men her snakker vi "in-game" grafikk. Har du virkelig lyst å se bra datagenerert grafikk, så kan du ta en titt på dette (ja, alt du ser er datagenerert); Oisann! Kan vi skape fotorealistisk grafikk allerede? No shit, Sherlock! Mye av vannet du ser i filmen poseidon er datagenerert. CG og interaktiv/realtime spilling er to vidt forskjellige ting. Endret 27. mars 2007 av Looper87 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Shit! Skjønner ikke hvordan de greier å simulere vann på den måten jeg.. Tenk på alle variablene da?! Leste i Illustrert Vitenskap at det å finne den matematiske formelen på vann er såsi umulig å få til helt korrekt, netopp på grunn av alle variablene ettersom vann er så uforutsigbart. Men det blotte øyet ser jo ikke forskjell på denne simulasjonen og ekte vann uansett hvor forskjellig de kanskje er matematisk. Men tar det lang tid da tro før slike vanneffekter blir mulig in-game? Tenk bare på Euphoria Engine. Når var det denne typen animasjon først kom? Altså, i film-verden jeg tenker på? Og i dag er det mulig in-game. Burde forhåpentligvis ikke ta så altfor mange år før slik vannsimulasjon er mulig heller. Håper! * Edit: Faktisk når man tenker over det så har faktisk Avean rett når han sier at det er en del kommende PS3-titler som knuser Crysis. Det er bare det at ingen har sett spillene før og de holder kanskje på å utvikles akkurat nå! Han bruker vel sin "mystiske" PS3-intuisjon til å "føle" seg til kommende titler! Endret 28. mars 2007 av Randy Sledgehammer Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Edit: Faktisk når man tenker over det så har faktisk Avean rett når han sier at det er en del kommende PS3-titler som knuser Crysis. Det er bare det at ingen har sett spillene før og de holder kanskje på å utvikles akkurat nå! wink.gif Han bruker vel sin "mystiske" PS3-intuisjon til å "føle" seg til kommende titler! Spekulering er noe helt annet enn å vite noe sikkert. Dessuten så kan jeg si at det vil komme noe enda bedre enn Crysis til PC, blir det samme det og. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Er det seriøst ikke flere dx10 spill folk gleder seg til? Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Vel, har jo Bishock som skal komme i august. Det skal visst ha en form for DX10 støtte.http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2610 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Vet du om noen andre da? 8266761[/snapback] Ikke egentlig. Håper dere viste om fler edit: Bioshock høres faktisk ganske interessant ut! Bioshock @ wiki Endret 29. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Nå er denne tråden enda litt mer interessant, så jeg bumper den. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Duke Nukem Forever med enda en ny grafikkmotor? Ellers gleder jeg meg til HL3 da Jeg vet ikke om noen av HL2-episodes får DX10 støtte, hehe. Episode 2 får ihvertfall multicore støtte, glad for det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå