Gå til innhold

Direct X 10 spill du gleder deg til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Assassins Creed DX10 ?

Kommer det til PC også? Trodde det bare var til Xbox360 jeg.. hmm.

Hvordan blir det på 360'n da? Dårligere grafikk? For den har vel ikke DX10 støtte? (Ikke så inni specsa der jeg..)

Lenke til kommentar
Tenkte vi kunne lage en tråd hvor vi ramser opp spill Direct X 10 spill som brukerne her gleder seg til.

Kan begynne selv:

Crysis

Alan Wake

Assassins Creed

Alone in the Dark 5(?)

8216491[/snapback]

Assassins Creed er ikke DirectX10, verken Xbox360 eller PS3 har det. Grunnen til at det ligner veldig på DirectX10 er at disse konsollene får til samme effektene bare at de bruker annen arkitektur enn hva PC`er bruker. Så de trenger ikke DX10 for å klare det :)

Er jo en del kommende PS3 titler som knuser hva vi har sett av Crysis hittil.

Lenke til kommentar

8231319[/snapback]

Ettersom at jeg ikke bryr meg noe spesiellt om konsoller og heller ikke ser på screens fra de kan du gjerne vise meg disse spillene siden det høres litt interesant ut :)

Lenke til kommentar

Er jo noen spill jeg gleder meg veldig till. men når det gjelder PC så er det vell egentlig bare Assassins Creed og AoC som kommer til og bli interesant og se hvordan er med DX10. AoC skal nok maskina mi klare. men Assassins Creed vet jeg ikke med, utfra videoer jeg har sett så tror jeg nok det kommer til og kreve en del :hmm:

EDIT:

tenkte jeg skulle legge til at Assassins creed kommer til og bli sluppet på PC, PS3 og X360 samtidig. foreløpig slipp dato som jeg vet om er 29Sept.

Altså ca 1måned før AoC, som jeg syns er bra. gir meg, og oss andre, litt tid og bruke på det før 30Okt (foreløpig slipp dato for AoC).

Endret av Yama
Lenke til kommentar

Det er bare Crysis jeg gleder meg til når det gjelder DX10. Leste i Game Reactor at man kan ødelegge absolutt alt som er i spilleverden. Man kan felle trær, og faktisk kutte opp blar fra trærne i flere biter. Ødelegge små objekter på biler, knuse hus osv.

Lenke til kommentar
nye eve online grafikk motoren =)

8230682[/snapback]

Finnes det noen screens av den?

8231046[/snapback]

nopp:/ ikkje som eg har funne.

du skal kunne velge mellom den nåverende motoren, en oppgradert en, og DX10 versjonen. slik at alle kan utnytte den hardwaren dei har.

Lenke til kommentar
nye eve online grafikk motoren =)

8230682[/snapback]

Finnes det noen screens av den?

8231046[/snapback]

nopp:/ ikkje som eg har funne.

du skal kunne velge mellom den nåverende motoren, en oppgradert en, og DX10 versjonen. slik at alle kan utnytte den hardwaren dei har.

8231576[/snapback]

Høres kult ut. Spilte det litt for et år siden men det tar så mye tid.

Kanskje jeg prøver igjen med ny grafikk :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
:)

8231319[/snapback]

som kva?

8231419[/snapback]

det lurer jeg og på :hmm:

8231742[/snapback]

Ja, jeg venter spent. Tviler sterkt på at de PS3 titlene knuser det vi har sett av Crysis hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...