Gå til innhold

internet explorer funker ikke

Anbefalte innlegg

hei. jeg trenger litt hjelp. internet explorer funker ikke :cry: som da gjør at MSN ikke funker.ellr noe av de tingene som krever internet explorer.jeg har mozilla firefox den redder meg nå sån at jeg kan gå på nett på denne måten. vi har 2 pcer i dette huset. men dette er veldig irriterende. finner ikke ut hva som er galt :mad: jeg har ikke instalert noe som JUNK som kan gjøre dette. er det noe som er sperrtet? jeg har ikke blokert noe. jeg fikk melding på pcen en gang om at ipene var noe galt med. hvorda fårnyer jeg dem? hvis dette kan værer problemet. ER VELDIG TAKKNEMELIG FÅR SVAR :!: :!: :cool::cool::D:D

PS. har windows XP home

Endret av kentove91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du brannmur isntallert på maskinene? siden det virker i firefox men ikke i Internet explorer kand et være at f.eks Norton Internet Security (eller andre brannmurer) sperrer for en modul som IE benytter for å komme seg på nett med.

Slå derfor av evt brannmur og prøv IE, MSN eller andre ting. Er uansett rart at MAN ikke virker også, mens firefox fint får tilgang til nettet.

Evt prøv å sette avanserte innstillinger i IE til standardinnstillinger (verktøy->alt.for internett->avansert)

Når virket IE og msn sist? Du kan evt kjøre en Recovery tilbake i tid (start->programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...