Gå til innhold

Problemer å få Playstation 3?


Anbefalte innlegg

Jeg var innom Expert Bonus og Lefdal på Alnabru i Oslo idag rundt kl. 14. Begge to hadde maskinen på lager. Expert til 5995,- uten noe ekstra og Lefdal til 5495,- inkludert filmen Talladega Nights.

 

Selger på Lefdal sa han trodde de hadde nok maskiner ut imorgen - minst.

 

På benken der han stod lå det 40-50 stk Talladega Nights, så hvis de fikk likt antall konsoller og filmer har de ganske mange PS3 igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en liten tro om at PS3 er mer en 'voksen-konsoll', så det blir sikkert solgt et par utover dagen, når folk er ferdig på jobb.

Nettop pga prisen spør du meg...

8219672[/snapback]

 

Må du være så ekstremt negativ overfor PS3 hele tiden ?

Lenke til kommentar
Jeg har en liten tro om at PS3 er mer en 'voksen-konsoll', så det blir sikkert solgt et par utover dagen, når folk er ferdig på jobb.

Nettop pga prisen spør du meg...

8219672[/snapback]

 

Jepp, det kan nok være pga. prisen, men nå gidder vi vel ikke å diskutere den?

 

Men, det er ikke sikkert alle de unge gamerne trenger alt 'dill-dallet' som Linux, Blu-Ray, osv. Derfor kjøper de den billigste konsollen som har det de er ute etter.

Lenke til kommentar
Men, det er ikke sikkert alle de unge gamerne trenger alt 'dill-dallet' som Linux, Blu-Ray, osv. Derfor kjøper de den billigste konsollen som har det de er ute etter.

Og så har du de som vil ha en S3, men ikke har nok openger pga den "voksne" prisen.

 

Men nok om det :)

Lenke til kommentar

Skal ikke glemme at det er en del som har kjøpt fra utlandet også :o

 

Jeg fyrte opp folding home for noen dager siden og da var det mange lys rundt om i hele europa. Litt vanskelig å gjette på om ett "lys" er en maskin, mtp det ikke går an å zoome lenger på kloden. Men klart mange som var møkk lei av venting og annen skit, så de valgte en annen løsning..

Lenke til kommentar
Hei, var å sjekket litt rundt de siste dagene, og det virker som det blir samme stresset med PS3 som med wii og x360, de fleste butikker får få. var innom lefdal i dag, og de har 89 maskiner.. :/

 

Jeg synes det har vært overraskende enkelt å skaffe en PS3. For en uke siden bestemte jeg meg for å skaffe en slik spiller på grunn av Blu-Ray. Jeg spaserte innom Spiderman og registrerte meg der. Spilleren ble lagt ut for levering i butikken idag.

Lenke til kommentar
Jeg har en liten tro om at PS3 er mer en 'voksen-konsoll', så det blir sikkert solgt et par utover dagen, når folk er ferdig på jobb.

Nettop pga prisen spør du meg...

8219672[/snapback]

 

Vi får se hvor vanskelig det blir å få tak i en til neste uke

Lenke til kommentar

Var nettopp innom Lefdal Lagunen i Bergen. Kl.19.45 hadde de 15 stk. på lager. 5.495,- inkl. Talladega Nights. Totalt fikk de visst nok inn 27 maskiner, uten at de var helt sikker på det antallet. Vi var to stykker som så på og prøvde maskinen de 30 minuttene jeg var der. Ingen direkte stor pågang. Vil nok påstå at her kan man skaffe seg en i morgen.

 

Likte lappen de hadde ved inngangen "Vær tidlig ute! Første mann til mølla prinsippet!". VISA kortet ligger nok litt løst i morgen når jeg er ute og shopper. Får prøve og prute litt først :!:

Lenke til kommentar
Jeg har en liten tro om at PS3 er mer en 'voksen-konsoll', så det blir sikkert solgt et par utover dagen, når folk er ferdig på jobb.

Nettop pga prisen spør du meg...

8219672[/snapback]

 

Vi får se hvor vanskelig det blir å få tak i en til neste uke

8220463[/snapback]

 

Det blir nok ikke enkelt. Tipper alt er utsolgt over helgen.

8221825[/snapback]

 

Du mener sikkert det du kagaku

Lenke til kommentar
Ps3 er på lager i alle elkjøpbutikker i oslo og omegn ved stengetid i dag :).

 

Så om folk vil ha PS3, så finnes de fremdeles på lager.

 

Dette er forresten ikke pga lav etterspørsel, men pga mange maskiner tilgjengelig :).

8222790[/snapback]

 

Det er sant. Men etterspørselen har ikke vært like stor heller.. Ved flere butikker i Østfold området var køene på morningen 1/4 av det de var på 360 lanseringen. Men Fy F som PS3 frister! :love:

 

Er bare dumt at alle ikke er utsolgt, skal ikke se bort i fra at jeg gjør et "impulskjøp" hvis jeg tilfeldigvis skulle ramle inn i en Elkjøp butikk i morgen tidlig! :innocent:

Lenke til kommentar
Ps3 er på lager i alle elkjøpbutikker i oslo og omegn ved stengetid i dag :).

 

Så om folk vil ha PS3, så finnes de fremdeles på lager.

 

Dette er forresten ikke pga lav etterspørsel, men pga mange maskiner tilgjengelig :).

8222790[/snapback]

Da jeg var innom Elkjøp på Carl Berner i 1700-tiden sa de at de var utsolgt... Var flere der som spurte etter maskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...