Gå til innhold

Problemer å få Playstation 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elkjøp Carl Berner i Oslo var vi 5 i køen...jeg kom 09.15 og blei nr 5 i køen.

 

Så det er ikke noe problem å få tak i konsoll idag!

 

Fin pris var det også. 5485,- ink bluray film

8218715[/snapback]

Dang..

 

Ikke skriv slikt.. Jeg skulle egentlig innom der senere idag!

 

Nå tørr jeg ikke med tanke på ett mulig impulskjøp :blush:

8218738[/snapback]

 

Hehe, samme her :) Min plan var å hoppe over lansering for å sikre 6000 kr i ca en mnd til, men ser ut til at det kan bli litt vanselig nå :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Tør vi og si at launchen er en flopp eller er det for tidlig?

Da mener jeg salg over disk

8219004[/snapback]

 

i forhold til 360 og Wii så vill jeg si det var en flopp, var ikke lett og få tak i 360 og Wii

fortsatt vansklig med Wii, har ventet 1mnd nå...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Tør vi og si at launchen er en flopp eller er det for tidlig?

Da mener jeg salg over disk

8219004[/snapback]

En flopp er jo litt drøyt.. .Den er tidenes mes forhandsbestilte konsoll.. Både Elkjøp, spaceworld og komplett har jo sent ut rekord mange forhandsbestilte konsoller (hadde i det heletatt Elkjøp og lignende forhandssalg av Wii og 360)?, ble vel tømt på alle de lagrene. I tillegg hadde jo verken Wii eller 360 så mange konsoller i norge til launch... Kalle det en flopp fordi ikke en haug av folk står utenfor og fryser ræva av seg for å skaffe denne maskinen er vel drøyt... Er jo ikke mange folk under 16 som har råd til denna konsollen å det er vel de som helst står i en slik kø?

Lenke til kommentar
Tør vi og si at launchen er en flopp eller er det for tidlig?

Da mener jeg salg over disk

8219004[/snapback]

En flopp er jo litt drøyt.. .Den er tidenes mes forhandsbestilte konsoll.. Både Elkjøp, spaceworld og komplett har jo sent ut rekord mange forhandsbestilte konsoller (hadde i det heletatt Elkjøp og lignende forhandssalg av Wii og 360)?, ble vel tømt på alle de lagrene. I tillegg hadde jo verken Wii eller 360 så mange konsoller i norge til launch... Kalle det en flopp fordi ikke en haug av folk står utenfor og fryser ræva av seg for å skaffe denne maskinen er vel drøyt... Er jo ikke mange folk under 16 som har råd til denna konsollen å det er vel de som helst står i en slik kø?

8219104[/snapback]

la oss kalle en spade for en spade og en flopp for en flopp.

 

Angående forhåndsbestillinger har komplett mottatt en betydelig andel avbestillinger den siste tiden, og de er ikke de eneste.

 

Edit: komplett har mellom 50 og 99 inne nå.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
At tilgjengeligheten er stor er bare positivt.

Og har også nada med hvor mange konsoller som blir solgt og gjøre!

la oss si at PS3 selger 10stk i en butikk som fikk inn 100 stk, hadde de solgt noe mer hvis det hadde vørt 100stk de fikk inn? NEI!

 

Så det med at Wii og X360 ikke hadde så mange tilgjengelige holder ikke mål spør du meg.

Er antall konsoller solgt som teller når vi snakker om dette!

Lenke til kommentar
At tilgjengeligheten er stor er bare positivt.

Og har også nada med hvor mange konsoller som blir solgt og gjøre!

la oss si at PS3 selger 10stk i en butikk som fikk inn 100 stk, hadde de solgt noe mer hvis det hadde vørt 100stk de fikk inn? NEI!

 

Så det med at Wii og X360 ikke hadde så mange tilgjengelige holder ikke mål spør du meg.

Er antall konsoller solgt som teller når vi snakker om dette!

8219165[/snapback]

Tihi, kanskje lese den setningen en gang til pakus?

Lenke til kommentar
At tilgjengeligheten er stor er bare positivt.

Og har også nada med hvor mange konsoller som blir solgt og gjøre!

la oss si at PS3 selger 10stk i en butikk som fikk inn 100 stk, hadde de solgt noe mer hvis det hadde vørt 100stk de fikk inn? NEI!

 

Så det med at Wii og X360 ikke hadde så mange tilgjengelige holder ikke mål spør du meg.

Er antall konsoller solgt som teller når vi snakker om dette!

8219165[/snapback]

Etterspørselen er viktigst. uten etterspørsel selger man dårlig

Lenke til kommentar
Tør vi og si at launchen er en flopp eller er det for tidlig?

Da mener jeg salg over disk

8219004[/snapback]

En flopp er jo litt drøyt.. .Den er tidenes mes forhandsbestilte konsoll.. Både Elkjøp, spaceworld og komplett har jo sent ut rekord mange forhandsbestilte konsoller (hadde i det heletatt Elkjøp og lignende forhandssalg av Wii og 360)?, ble vel tømt på alle de lagrene. I tillegg hadde jo verken Wii eller 360 så mange konsoller i norge til launch... Kalle det en flopp fordi ikke en haug av folk står utenfor og fryser ræva av seg for å skaffe denne maskinen er vel drøyt... Er jo ikke mange folk under 16 som har råd til denna konsollen å det er vel de som helst står i en slik kø?

8219104[/snapback]

 

Noe er ikke riktig værtfall. Da jeg var på Free Record Shop i natt stod ansatte ute i gatene og kikket etter kunder. I Paris kan du se bilder noen få folk som står i en kø med gjerde som er sikkert 200 meter langt, men nesten ingen folk i den.

Forventingene har tydeligvis vært store ellers ville ikke butikkene hatt natt åpent

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Men det finnes vel mellomting mellom flopp og braksuksess? At alle ikke er utsolgt første dag som x360 trenger vel ikke bety den flopper?

8219253[/snapback]

ja, det finnes vel en mellomting. PS3 befinner seg ikke der for å si det sånn. Da ville det ikke vært overflod.

 

 

EDIT: Skal vel også sies at det ikke finnes nok spill til konsollen enda. Salget kommer nok helt sikkert til å ta seg opp SKIKKELIG når de store titlene kommer.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Men det finnes vel mellomting mellom flopp og braksuksess? At alle ikke er utsolgt første dag som x360 trenger vel ikke bety den flopper?

8219253[/snapback]

ja, det finnes vel en mellomting. PS3 befinner seg ikke der for å si det sånn. Da ville det ikke vært overflod.

 

 

EDIT: Skal vel også sies at det ikke finnes nok spill til konsollen enda. Salget kommer nok helt sikkert til å ta seg opp SKIKKELIG når de store titlene kommer.

8219271[/snapback]

 

Hvilke STORE titler? Slik jeg ser det er de fleste kommende spill uinteresante spill for meg, med untak av Tekken 6 - som jeg tror (håper ikke) blir dårlig.

Lenke til kommentar
Men det finnes vel mellomting mellom flopp og braksuksess? At alle ikke er utsolgt første dag som x360 trenger vel ikke bety den flopper?

8219253[/snapback]

ja, det finnes vel en mellomting. PS3 befinner seg ikke der for å si det sånn. Da ville det ikke vært overflod.

 

 

EDIT: Skal vel også sies at det ikke finnes nok spill til konsollen enda. Salget kommer nok helt sikkert til å ta seg opp SKIKKELIG når de store titlene kommer.

8219271[/snapback]

 

Hvilke STORE titler? Slik jeg ser det er de fleste kommende spill uinteresante spill for meg, med untak av Tekken 6 - som jeg tror (håper ikke) blir dårlig.

8219388[/snapback]

tenkte på Final fantasy XIII og Metal Gear

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...