penio Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vurderer å bytte fra P900 til P990. Er det noen som har erfaring med holdbarheten til P990? Jeg har nå hatt min P900 i over 3 år, uten større telefon problemer. Den har vært i daglig bruk. Den har falt mye i gulvet og vært brukt på byggeplasser i alt støvet som finnes der. Har tidligere hatt "enkle Nokia" telefoner, disse hadde en holbarhet på max 18 mnd. Jeg har nå i den senere tid hatt problemer med at enkelte taster på tastaturet ikke lenger fungerer samt at det ikke alltid er så enkelt å få telefonen til å ta imot strømmen som tilbys av laderen (tror dette problemet skyldes kontakten på laderen og ikke telefonen) Sliter også litt med kalibreringen av skjermen. Ser ut som at alt har forskyvd seg litt. (jada, jeg har forsøkt å kalibrere skjermen på nytt). Rettep Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har ikke hatt p990 selv, men kjenner folk som har den og de har bare dårlige erfaringer Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har ikke hatt p990 selv, men kjenner folk som har den og de har bare dårlige erfaringer 8216420[/snapback] Og de som har hatt god erfaring hører du aldri noe ifra. Jeg ville ikke dømt et produkt utifra at noen du kjenner er missfornøyd. Det eralltid disse som roper høyest. Jeg ar solgt mange av dem og har nesten bare positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg prøver bare å hjelpe jeg. Sitter med det inntrykket at de to jeg kjenner som har p990 nå ville gått tilbake til p910, men for all del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå