Gå til innhold

Ville du spist menneskekjøtt?

WiiBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja ... Oksetestikler skal visst være en delikatesse, men genitaliene til et hvilket som helst dyr frister meg svært lite.

Edit: Dessuten er vel ikke penis en muskel, men en slags pudding av et intrikat svamsystem som fyllet av blod når man er seksuelt opphisset. Så virker ikke spesielt fristende, nei.

Endret av Koffert
Lenke til kommentar

Sålenge det var økologisk kjøtt, ville jeg prøvd det.

Satser ikke på noe e-stoff/sukker/burger/chips/frityrfett-mix som en eller annen stakkar har gafla i seg.

Anyhow, det blir spennende å se hvordan denne tråden utvikler seg. Hvis det blir aktuelt med en tur til et likhus e.l., tar jeg med brekkjernet!!

Lenke til kommentar
Om man lurer på hvilken kroppsdel jeg ville spist, tror jeg det ville vært den som er i armhulen på en måte. Som går ned mot brystet. :)

8231611[/snapback]

Bare senefester og lite kjøt der gitt... Gå for brystmuskel, triceps, biceps, lår, lats osv... God møyr muskulatur som blir mykje nytta. Nakkemuskulaturen er vel og ein god kandidat til å havna på godsaklista. :dribble:

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg noen medisinske fakta, men det som ville bekymret meg er hva slags sykdommer/infeksjoner/whatever vedkommende hadde/har hatt. Er tross alt samme arten, så forestiller meg det skal betydelig mye mindre til for å bli syk av det, enn å tygge i seg en skinkebiff. Men utover det, så hadde jeg spist det om det ble servert. Eller de solgte det i kebabsjappa, for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Why ikke spise mennesker? Er jo bortkastet å legge mennesker "six feet under", så why not? Vet ikke om jeg hadde likt at noen eter meg etter jeg hadde død.

Noen forbehold er selvsagt på plass.

-Ikke være noen jeg kjenner

-Ikke blitt drept for at jeg skulle kunne kjenne på kjøttsmaken

-Skulle vært fint kjøttstykke bra stekt og servert, lite delikat hvis dem fyrer opp et mennesklår på grillen

-Vet ikke om gamle folk smaker vondere, men ville helst hatt av en frisk og sund yngre person

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...