Sodd Ball Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det er jo ingen grunn til at det ikke skal smake godt da. Men måtte jeg ha spist noe på et menneske må det ha blitt ett eller annet som kan tilsvare indre/ytre-filèt. Og helst på et sunt menneske. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville prøvd meg på leggmuskelen. Eller "runkemuskelen". Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville prøvd meg på leggmuskelen. Eller "runkemuskelen". 8229482[/snapback] Hva med muskelen du runker da? Masse dyr sin laks som blir spist. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Nja ... Oksetestikler skal visst være en delikatesse, men genitaliene til et hvilket som helst dyr frister meg svært lite. Edit: Dessuten er vel ikke penis en muskel, men en slags pudding av et intrikat svamsystem som fyllet av blod når man er seksuelt opphisset. Så virker ikke spesielt fristende, nei. Endret 24. mars 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville blitt vegetarianer!! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Sålenge det var økologisk kjøtt, ville jeg prøvd det. Satser ikke på noe e-stoff/sukker/burger/chips/frityrfett-mix som en eller annen stakkar har gafla i seg. Anyhow, det blir spennende å se hvordan denne tråden utvikler seg. Hvis det blir aktuelt med en tur til et likhus e.l., tar jeg med brekkjernet!! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg ville garantert ha spist menneske. Kjøtt er kjøtt. Menneskebiff eller oksebiff er ett fett. Og btw, mange hærer i krig har spist sine døde motstandere på grunn av matmangel. Endret 24. mars 2007 av Speik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 I en syk, syk nødsituasjon så kanskje. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Om man lurer på hvilken kroppsdel jeg ville spist, tror jeg det ville vært den som er i armhulen på en måte. Som går ned mot brystet. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Om man lurer på hvilken kroppsdel jeg ville spist, tror jeg det ville vært den som er i armhulen på en måte. Som går ned mot brystet. 8231611[/snapback] Bare senefester og lite kjøt der gitt... Gå for brystmuskel, triceps, biceps, lår, lats osv... God møyr muskulatur som blir mykje nytta. Nakkemuskulaturen er vel og ein god kandidat til å havna på godsaklista. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nå har ikke jeg noen medisinske fakta, men det som ville bekymret meg er hva slags sykdommer/infeksjoner/whatever vedkommende hadde/har hatt. Er tross alt samme arten, så forestiller meg det skal betydelig mye mindre til for å bli syk av det, enn å tygge i seg en skinkebiff. Men utover det, så hadde jeg spist det om det ble servert. Eller de solgte det i kebabsjappa, for den saks skyld. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg hadde garantert smakt det for å oppleve det. Man skader jo ikke mennesket på noen måte da det allerede er dødt, i tillegg til at man bare gleder og ærer befolkningen dersom man gjør det. Lenke til kommentar
hds Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Why ikke spise mennesker? Er jo bortkastet å legge mennesker "six feet under", så why not? Vet ikke om jeg hadde likt at noen eter meg etter jeg hadde død. Noen forbehold er selvsagt på plass. -Ikke være noen jeg kjenner -Ikke blitt drept for at jeg skulle kunne kjenne på kjøttsmaken -Skulle vært fint kjøttstykke bra stekt og servert, lite delikat hvis dem fyrer opp et mennesklår på grillen -Vet ikke om gamle folk smaker vondere, men ville helst hatt av en frisk og sund yngre person Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 I want my babyback-babyback-babyback rib. I want my babyback-babyback-babyback rib. Something soooomethiiiing. *nynne* Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 niks, på samme måte som jeg ikke ville spist noe som helst annet kjøtt.. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Babylår...mmmm 8241754[/snapback] Helgrillet baby. Edit: De musklene som har blitt brukt mest, er vel de som har det MINST møre kjøttet? F. eks så er vel låret på en toppidrets syklist, lite velsmakende og svært seigt? Lenke til kommentar
Quverz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har sikkert ikka hatt noe imot å smake, men ikke det at jeg ville hatt det til middag på en lørdagskveld azz! :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå