WiiBoy Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har hørt at bisepsen på ett menneske smaker fortreffelig. 8221162[/snapback] Tror ikke jeg kommer på en eneste setting hvor det der kvalifiserer som nyttig kunskap Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kort sagt: Ja. Menneskekjøtt skal visst smake godt, litt som svin, bare en anelse søtere. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) I nød tja, Til vanlig Såklart (neida) Endret 23. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hadde lett spist menneskekjøtt. Ettersom vi er så bra trent (enkelte av oss) og trener for å trene blir kjøptt av ypperste kvalitet. Vi skal visst smake som en blanding av gris og kylling. Det betyr at det er et halvveis magert kjøtt! Tror det hadde smakt fortreffelig, men jeg ville ikke spist det uten at jeg måtte. Tanken på å spise et annet menneske er ikke helt bra.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 William Bueller Seabrook. Jungle Ways London, Bombay, Sydney: George G. Harrap and Company, 1931 New York Times reporter William Buehler Seabrook, in the interests of research, obtained from a hospital intern at the Sorbonne a chunk of human meat from the body of a healthy human killed by accident, and cooked and ate it. He reported that, "It was like good, fully developed veal, not young, but not yet beef. It was very definitely like that, and it was not like any other meat I had ever tasted. It was so nearly like good, fully developed veal that I think no person with a palate of ordinary, normal sensitiveness could distinguish it from veal. It was mild, good meat with no other sharply defined or highly characteristic taste such as for instance, goat, high game, and pork have. The steak was slightly tougher than prime veal, a little stringy, but not too tough or stringy to be agreeably edible. The roast, from which I cut and ate a central slice, was tender, and in color, texture, smell as well as taste, strengthened my certainty that of all the meats we habitually know, veal is the one meat to which this meat is accurately comparable." Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Av hensyn til mine medmennesker, døde eller levende; nei. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg vet om en person som vist nok skal ha tilberedt og spist en menneskelig morkake sammen med familien. Ikke straffbart faktiskt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hadde nok kanskje gjort det, men det er så usikkert. Klarer ikke helt å se for meg hva slags følelser jeg har rundt det. Hadde det vært en overlevelsessituasjon hadde svaret vært såre enkelt, men jeg vet ikke om jeg hadde betalt for menneskekjøtt "bare for å prøve det" fremfor å kjøpe enda en kebab. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gidder noen sende meg grillkrydderet? 1 Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg hadde spist litt stekt menneskekjøtt akkuratt nå, sett at jeg fikk det servert. Bare fordi jeg er nyskjerrig på hovrdan det smaker. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Tanken på å spise menneskekjøtt gjør meg kvalm! Tror ikke jeg hadde klart det i en nødsituasjon en gang. Fysja... Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 -Ville du spist søsteren din? Moren din? Faren din? Nei 8216144[/snapback] Ville du spist kjelegrisen, kjelesauen, eller kjelegjeita di? Jeg vet ikke om jeg hadde spist mennesker, men jeg hadde respektert at de gjorde det så lenge de ikke drepte for så å spise... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville nok takket nei til det. Det høres interessant ut å prøve, og for alt jeg vet så smaker det kanskje godt og. Men av humane årsaker så ville jeg ikke likt å spise et medmenneske. Jeg er ikke troende, men jeg mener at alle skal ned i jorda uten at noen har tatt seg en god bit av bisepsen hans først. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 "Intelligent food for intelligent people"? Jeg pleier å si at det ikke er noe jeg vil avstå fra å iallefall smake på når det gjelder mat, men akkurat det tror jeg jeg ville meldt pass på. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hadde jeg prestert og kutta av meg en arm eller et bein og det ikke hadde vert noen mulighet for og få sydd det på igjen (om slikt går) og det eller hadde vert helt friskt ville jeg smakt på det. Skjert av en bit for og smake meg selv. Jeg ville også selvsakt tatt vare på skjelette i det amputerte legemet, så jeg kunne hatt det på veggen. Går det ann å utstoppe menneskelegemer? Hadde vert fett og hatt beinet mitt utstoppa om jeg måtte amputert det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hadde jeg prestert og kutta av meg en arm eller et bein og det ikke hadde vert noen mulighet for og få sydd det på igjen (om slikt går) og det eller hadde vert helt friskt ville jeg smakt på det. Skjert av en bit for og smake meg selv. Jeg ville også selvsakt tatt vare på skjelette i det amputerte legemet, så jeg kunne hatt det på veggen. Går det ann å utstoppe menneskelegemer? Hadde vert fett og hatt beinet mitt utstoppa om jeg måtte amputert det. 8229311[/snapback] En smart tanke.. Skal vurdere det sterkt skulle jeg komme ut for en spontan amputering Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 vell, om jeg ville spist det? Nei, helst ikke. Men hvis det var en nødsituasjon og det ikke var annet valg, tror jeg nok jeg hadde gjort det ja... Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hadde jeg prestert og kutta av meg en arm eller et bein og det ikke hadde vert noen mulighet for og få sydd det på igjen (om slikt går) og det eller hadde vert helt friskt ville jeg smakt på det. Skjert av en bit for og smake meg selv. Jeg ville også selvsakt tatt vare på skjelette i det amputerte legemet, så jeg kunne hatt det på veggen. Går det ann å utstoppe menneskelegemer? Hadde vert fett og hatt beinet mitt utstoppa om jeg måtte amputert det. 8229311[/snapback] En smart tanke.. Skal vurdere det sterkt skulle jeg komme ut for en spontan amputering 8229322[/snapback] Hehe... Kanskje ikke stoppet ut men ramme inn skjellettet på veggen som en annen fosil, Ja. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har kjempe lyst til å smake på menneskekjøtt. Hadde vært utrolig spennende å smakt, og det sies det skal smake nokså godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå