Gå til innhold

Ville du spist menneskekjøtt?

WiiBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde lett spist menneskekjøtt. Ettersom vi er så bra trent (enkelte av oss) og trener for å trene blir kjøptt av ypperste kvalitet. Vi skal visst smake som en blanding av gris og kylling. Det betyr at det er et halvveis magert kjøtt! Tror det hadde smakt fortreffelig, men jeg ville ikke spist det uten at jeg måtte. Tanken på å spise et annet menneske er ikke helt bra..

Lenke til kommentar

William Bueller Seabrook. Jungle Ways London, Bombay, Sydney: George G. Harrap and Company, 1931

New York Times reporter William Buehler Seabrook, in the interests of research, obtained from a hospital intern at the Sorbonne a chunk of human meat from the body of a healthy human killed by accident, and cooked and ate it. He reported that,

"It was like good, fully developed veal, not young, but not yet beef. It was very definitely like that, and it was not like any other meat I had ever tasted. It was so nearly like good, fully developed veal that I think no person with a palate of ordinary, normal sensitiveness could distinguish it from veal. It was mild, good meat with no other sharply defined or highly characteristic taste such as for instance, goat, high game, and pork have. The steak was slightly tougher than prime veal, a little stringy, but not too tough or stringy to be agreeably edible. The roast, from which I cut and ate a central slice, was tender, and in color, texture, smell as well as taste, strengthened my certainty that of all the meats we habitually know, veal is the one meat to which this meat is accurately comparable."
Lenke til kommentar

Hadde nok kanskje gjort det, men det er så usikkert. Klarer ikke helt å se for meg hva slags følelser jeg har rundt det. Hadde det vært en overlevelsessituasjon hadde svaret vært såre enkelt, men jeg vet ikke om jeg hadde betalt for menneskekjøtt "bare for å prøve det" fremfor å kjøpe enda en kebab.

Lenke til kommentar
-Ville du spist søsteren din? Moren din? Faren din? Nei :sick:

8216144[/snapback]

Ville du spist kjelegrisen, kjelesauen, eller kjelegjeita di?

Jeg vet ikke om jeg hadde spist mennesker, men jeg hadde respektert at de gjorde det så lenge de ikke drepte for så å spise...

Lenke til kommentar

Jeg ville nok takket nei til det.

Det høres interessant ut å prøve, og for alt jeg vet så smaker det kanskje godt og.

Men av humane årsaker så ville jeg ikke likt å spise et medmenneske.

Jeg er ikke troende, men jeg mener at alle skal ned i jorda uten at noen har tatt seg en god bit av bisepsen hans først.

Lenke til kommentar

Hadde jeg prestert og kutta av meg en arm eller et bein og det ikke hadde vert noen mulighet for og få sydd det på igjen (om slikt går) og det eller hadde vert helt friskt ville jeg smakt på det. Skjert av en bit for og smake meg selv. Jeg ville også selvsakt tatt vare på skjelette i det amputerte legemet, så jeg kunne hatt det på veggen. Går det ann å utstoppe menneskelegemer? Hadde vert fett og hatt beinet mitt utstoppa om jeg måtte amputert det.

Lenke til kommentar
Hadde jeg prestert og kutta av meg en arm eller et bein og det ikke hadde vert noen mulighet for og få sydd det på igjen (om slikt går) og det eller hadde vert helt friskt ville jeg smakt på det. Skjert av en bit  for og smake meg selv. Jeg ville også selvsakt tatt vare på skjelette i det amputerte legemet, så jeg kunne hatt det på veggen. Går det ann å utstoppe menneskelegemer? Hadde vert fett og hatt beinet mitt utstoppa om jeg måtte amputert det.

8229311[/snapback]

En smart tanke.. Skal vurdere det sterkt skulle jeg komme ut for en spontan amputering :)

Lenke til kommentar
Hadde jeg prestert og kutta av meg en arm eller et bein og det ikke hadde vert noen mulighet for og få sydd det på igjen (om slikt går) og det eller hadde vert helt friskt ville jeg smakt på det. Skjert av en bit  for og smake meg selv. Jeg ville også selvsakt tatt vare på skjelette i det amputerte legemet, så jeg kunne hatt det på veggen. Går det ann å utstoppe menneskelegemer? Hadde vert fett og hatt beinet mitt utstoppa om jeg måtte amputert det.

8229311[/snapback]

En smart tanke.. Skal vurdere det sterkt skulle jeg komme ut for en spontan amputering :)

8229322[/snapback]

Hehe...

Kanskje ikke stoppet ut men ramme inn skjellettet på veggen som en annen fosil, Ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...