audifreek Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Heisan Tenkte på å bestille en ny og "bedre" polish til bilen. da kom jeg over noen Glare produkter. et av de produkter skal vistnok fjerne småriper og swirls som de kaller det.det skal vist være en blanding av metall og glass som reagerer mot lakken på bilen og setter seg i klarlakken på en eller annen måte. polishen til bilen skal vist gi veldig dyp glans. nesten wetlook utseende. er det noen som har vært borti disse produkter?? og en utalelse om disse?? De koster jo nesten 400 kr for 355 ml. da bør det jo være bra. Takker for svar Produktet finnes på linken under http://www.mamut.com/jegardhandelas lars Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Er det bare meg eller kommer det opp Peltor Hørselvern med Bluetoot og FM-Radio når jeg trykker på linken din? Men det skader vel ikke og prøve, selv om det er dyrt har du ingen garanti på at det er bra/ bedre enn valig polish? Endret 23. mars 2007 av alexsnader Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror dette er riktig link: http://www.mamut.com/controls/shop/shops/4...ubgid=94&gid=26 Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 hey. ja det var riktig link. la inn feil ser det ut som hehe beklager håper selvfølgelig at dette er bedre enn vanlig polish. har en del småriper i bilen etter vinteren. takker for svar lars Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Meguairs produkter er meget bra, kjøp det isteden... men skal du ha noe godt resultat, så må du rubbe med maskin for å få bort småriper... Så polerer du for hånd etterpå Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 hallo. ja mulig at det er et bedre produkt, har ikke greie på slike ting som polish. må ihvertfall få bort ripene i lakken, vurderer å lakke om hele bilen. sikkert mye bedre det, i henhold til resultat hehe har mye steinsprut også. så det er kanskje like greit å lakkere kan jo selvfølgelig prøve ut produkter før det blir evt lakkering. men kostnaden blir vel skyhøy av å exprementere slik lars Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Metall og glass i polishen? Høres skummelt ut.... Selv er jeg veldig fornøyd med Meguiars og AutoGlym... Swissol må også prøves en gang... Endret 23. mars 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Produktene så interissange ut, anbefaler deg og teste de ut.. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 hoyt. ja jeg tror jeg prøver de produktene. skulle det gå gæli tar vi bare en lakkering. pytt pytt. da får jeg samme farge på skjørtene som resten av bilen, og det passer meg fint hehe lars Lenke til kommentar
Christian87 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg handler fra www.autogeek.net jeg. Der koster det 90kr for en flaske med Meguiars NXT GEN TECH WAX. Hos BilXtra koster samme flaska 360kr. (Det har jeg sjekket) (Frakt og toll kommer jo i tillegg, men det blir billigere nesten uansett hva du kjøper der...) Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Toll?Under 200kr kommer vel varene gjennom uten mva. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 ville tro at alt under 200 kr slipper man toll på ja. dere kommer med andre mulige alternativer til polish, vil det si det samme som at jeg egentlig ikke burde kjøpe de produkter fra Glare alikevel?? er jo dumt å bruke peng på ting som noen er skeptiske til her. lars Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 ville tro at alt under 200 kr slipper man toll på ja. dere kommer med andre mulige alternativer til polish, vil det si det samme som at jeg egentlig ikke burde kjøpe de produkter fra Glare alikevel?? er jo dumt å bruke peng på ting som noen er skeptiske til her. lars 8247473[/snapback] En kjapp tur på google førte til at denne testen kom opp http://www.webbikeworld.com/r2/glare-polish/glare-polish.htm. Og resultatet så ikke ille ut, riktignok testet på en motorsykkel men dog... Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 halla. så ikke så værst ut det på den testen der. som du sier at det er testet på en sykkel. men blir vel ikke noe spes værre på en bil. jeg har mørk blå på min bil , og det man kaller swearls i lakken blir jo meget tydelig. jeg har bestilt , men har ikke hatt tid til å få prøvd det enda. så egentlig bra ut på testen lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå