Gå til innhold

Ny TV kanal fra TV2: SONEN TV.

Anbefalte innlegg

Ja, Sonen er ifølge TV2 blitt en massiv suksess. Nå følges suksessen opp med en EGEN Tv kanal dedikert til programmet.

Sonen er altså et interaktivt chatteprogram som går på natten, og på morgenen på vanlig TV2 og TV2 Zebra. Noen kjenner det kanskje igjen om jeg nevner: masete, skallete og tjukk mann.

Info:

Sonen TV på CD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser på det som meget positivt hvis de med dette klarer å holde selve Tv2 helt Sonen-fritt! :w00t:

Denne kanalen er nok ikke noe jeg kommer til å se på. :p Tviler på den får så mange seere egentlig. Men man kan jo selvsagt aldri vite. Det er skremmende mange fjortiser der ute. :ermm:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Noen kjenner det kanskje igjen om jeg nevner: masete, skallete og tjukk mann. 

8215585[/snapback]

Jeg hater egentlig han fyren, men en kveld mens jeg zappet forbi så jeg at han hadde kledd seg ut som, og "snakket" som en araber. Det syns jeg han fikk til bra :blush:

Lenke til kommentar
Ser på det som meget positivt hvis de med dette klarer å holde selve Tv2 helt Sonen-fritt! :w00t:

Denne kanalen er nok ikke noe jeg kommer til å se på. :p Tviler på den får så mange seere egentlig. Men man kan jo selvsagt aldri vite. Det er skremmende mange fjortiser der ute.  :ermm:

8215608[/snapback]

Så sant som det er sagt Nevarion. Skal ikke si jeg har sett mye på det drittprogrammet, men de sekundene jeg har fått med meg har brent seg inn i sjelen min med dype arr. Ok, en liten overdrivelse, men det jaggu ikke langt unna heller.

Noe jeg lurer på er om det kan være noe økonomi i et slikt prosjekt. Det må da koste penger å lage en egen tv-kanal uansett? En kanal bestående av sonen og reklame er vel ikke noe folk vil se på?

Lenke til kommentar

Fuck Sonen, fuck det sure programmet. Stakkars folket som jobber der høres helt syke ut. Sonen er et kynisk konsept som suger penger ut av folk som bare vinner dritt i premier. Bla består sonen pakkene av fks bankkort etui + Lypsyl med sonen logo på . Eller mp3 spiller om du er "HELDIG"".

Plagsomt , kynisk å ikke minst avslørende

Bruk ørene å hør hvordan programlederne repeterer seg selv 100 ganger på en natt, ramser opp navn på vinnere så fort at kjeften faen ikke henger med

Frister med storpremie for den ene personen som har riktig, resten får billig juggel laget i Kina av slaver.

Eller hva med å ha på seg "morsomme" masker å danske lykkis etter musikk(Lukter funnyfarm lang vei)

Hva med å oppføre seg overlegen ovenfor publikum å chattere? for de har tydeligvis 0 tolleranse for kritikk retten mot seg selv eller programmet.

Eller se på grimasene de lager etter hvilken melding de får tikkende inn på pcen sin. Kritikk å ros vises avslørende godt i ansiktet.

For meg er det nok å se eller høre sonen før jeg kjenner en krets svir seg i hodet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...