skaarj- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei. Siste tiden har jeg fått et merkelig problem på min bærbare PC. Det hele startet med at jeg skulle oppdatere nettleseren Firefox, på PCen. Midt i oppdateringen fikk jeg en error, som jeg egentlig ikke husker noe særlig av, klikket den vekk. Uansett, vet ikke om det var Firefox som var årsaken, men etter den erroren i oppdateringen sluttet det meste av internettforbindelsen på PCen min å fungere. Alt utenom Internet Explorer. Jeg avinstallerte Firefox, reinstallerte det, fungerte ikke å surfe med Firefox. Installerte Opera, fungerte ikke. MSN sluttet å fungere. Går ikke lengere ann å koble seg til med WoW, eller CS. Dette er umåtelig irriterende, og jeg tenkte at det muligens kunne være en firewall som var tilstedet og gjorde livet surt, men nei. Har ingen firewall installert, og heller ikke noen antiviruskontroll. Det jeg bruker er Windows XP Service Pack 2, med firewallen som er inkludert i den. Disablet den firewallen, ingen forbedringer. Finner heller ingenting som tilsier at det er blokkert. MSN-feilsøkeren sier at det er nøkkelporter som den ikke får tilgang til, men jeg har ingen anelse hvor det skal kunne ordnes på? Har prøvd å koble meg til fire forskjellige nettverk med internett, uten noe hell. Internet Explorer fungerer, men thats it. Teamspeak fungerte noe tildligere, samt Azureus fungerer hvis jeg ikke husker feil. På toppen av det hele, har DVD-rommen til den bærbare pcen "forsvunnet" fra Min Datamaskin. Altså, det fungerer ikke, så jeg får ikke reinstallert Windows heller. Virker som om det eneste jeg kan gjøre er å sende PCen (som er en HP Pavilion) inn til reprasjon, men da mister jeg PCen i endel uker / måneder, noe jeg ikke klarer, for jeg trenger den til skolearbeid. Hva faen gjør jeg med de problemene? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 For å få tilbalke DVD-ROM kan du prøve denne: Step 1: Start Registry EditorClick Start, click Run, type regedit, and then click OK. Registry Editor starts. Step 2: Delete the UpperFilters registry entry 1. In Registry Editor, expand My Computer, and then expand HKEY_LOCAL_MACHINE. 2. Expand SYSTEM, and then expand CurrentControlSet. 3. Expand Control, and then expand Class. 4. Under Class, click {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}. 5. In the right pane (topic area), click UpperFilters. Note An UpperFilters.bak registry entry may also appear. To delete the UpperFilters registry entry, you must click UpperFilters and not UpperFilters.bak. 6. On the Edit menu, click Delete. 7. When you receive the following message, click Yes to confirm the deletion of the UpperFilters registry entry: Are you sure you want to delete this value? The UpperFilters registry entry is removed from the {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} registry subkey. Note Do not exit Registry Editor. You must have this program for the next step. Step 3: Delete the LowerFilters registry entry 1. In Registry Editor, expand My Computer, and then expand HKEY_LOCAL_MACHINE. 2. Expand SYSTEM, and then expand CurrentControlSet. 3. Expand Control, and then expand Class. 4. Under Class, click {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}. 5. In the right pane (topic area), click LowerFilters. Note An LowerFilters.bak registry entry may also appear. To delete the LowerFilters registry entry, you must click LowerFilters and not LowerFilters.bak. 6. On the Edit menu, click Delete. 7. When you receive the following message, click Yes to confirm the deletion of the LowerFilters registry entry: Are you sure you want to delete this value? The LowerFilters registry entry is removed from the {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} registry subkey. 8. Exit Registry Editor. Step 4: Restart the computer If a CD recording program no longer works after you restart the computer, you must reinstall the CD recording program. Etter det bør du prøve en re-installasjon for å løse problemet med forbindelse. Du vil ikke få noen reparasjon på garanti/reklamasjon for et softwareproblem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå