Gå til innhold

Sony: The real next gen


_norse_

Anbefalte innlegg

Dette er trist trist og trist. Det er nesten så jeg håper PS3 tryner (håper ikke egentlig det siden jeg kanskje bytter fra x360), men Sony fornekter seg ikke.

 

Sony definerer Next-gen som Blue-ray og Cell, hva er det. Akkurat det samme spillene vil komme, men det ser bare bedre ut. Wii kan kalles next-gen mener nå jeg.

 

At de ennå ikke forstår at man skal ta konkurranse på alvor forstår jeg ikke. Har mistanke om at hele Sony-ledelsen har vært på et av seminarene til Avean.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er trist trist og trist. Det er nesten så jeg håper PS3 tryner (håper ikke egentlig det siden jeg kanskje bytter fra x360), men Sony fornekter seg ikke.

 

Sony definerer Next-gen som Blue-ray og Cell, hva er det. Akkurat det samme spillene vil komme, men det ser bare bedre ut. Wii kan kalles next-gen mener nå jeg.

 

At de ennå ikke forstår at man skal ta konkurranse på alvor forstår jeg ikke. Har mistanke om at hele Sony-ledelsen har vært på et av seminarene til Avean.

8215432[/snapback]

 

Holder Avean seminarer? Hvor melder jeg meg på? :)

Lenke til kommentar
At de ennå ikke forstår at man skal ta konkurranse på alvor forstår jeg ikke. Har  mistanke om at hele Sony-ledelsen har vært på et av seminarene til Avean.

8215432[/snapback]

 

Han har helt klart en finger med i spillet. Kanskje det er han som er den hemmelige mannen i bakgrunnen som egentlig trekker i trådene ;)

Lenke til kommentar

Det er alltids en noen blogs, eller IT sites, eller aviser, eller en eller annen radio-pratemann som gjengir deler eller alt av hva Sony sier i slike uttalelser. Og det er så enkelt at når noe blir gjengitt i en avis eller på radio så blir det sannhet for noen av de som hører på. Og det skaffer salg.

 

Hvor mange ganger allerede tror dere ikke jeg har hørt fra mine ikke-så-hardcore-gamer venner og folk som vil ha konsoll til barna sine de siste dagene at: "Har hørt at nye Playstation skal virkelig bli noe bra. Den skal viss være mye bedre enn Xbox"... bla.. bla.. Kødder ikke. To dager siden - overhørt en slik samtale på jobb. Ungen ville ha konsoll. (Om vedkommende får det når mamma finner ut at den koster 6000 er noe annet da). Men altså - dette bygger myten. Det skaffer salg.

 

Sony veit hva de gjør - om en stund er løgnen enten glemt eller svelget alikevel.

 

Faktisk fryktet jeg for TV2's omtale av PS3 i dag - at det hadde kjøpt myten. Men karen som var innleid for jobben var edrulig nok - dog han ble klippet i hel slik jeg forstår det. Men jeg var redd de (TV2) skulle gjengi Sony's propagandamaskin.

Lenke til kommentar

Hadde funket dårlig om Sony hadde sagt "sannheten" da :)

 

Vi er glade for å endelig få lansert Ps3 i Europa. Vi klarte ikke å produsere nok blu-ray lasere, noe som gikk ut over dere. Maskinen vår er på grunn av blu-ray discen over ett år forsinket, og er ikke nevneverdig bedre enn xbox 360. Men den er dobbelt så dyr. Hvorfor skal dere kjøpe ps3? Jeg håper at alle kjøper ps3 slik at vi slipper å gå konk, mange av våre ansatte vil da miste jobben og barna deres vil dø av sult.

 

Håper dere støtter oss.

 

Ps: Spill som tidligere bare skulle komme til ps3 kommer nå også til xbox 360, så det er egenlig ikke så veldig mange grunner til å kjøpe ps3.

 

Satt på spissen :p

 

Dette er standard business preik fra Sony, slik vi har sett det x-antall ganger før, og hver gang blir flere av dere så utrolig forbanna. Hvorfor ikke bare snu andre kinnet til så slipper dere å bruke kalorier på det. Jeg kjøper i værtfall spillekonsoller etter hva de kan gjøre og hvilke spill som kommer til den. Ikke hva diverse sjefer sier i intervjuer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...