Gå til innhold

Sony: The real next gen


_norse_

Anbefalte innlegg

Kilde: GamesIndustry.biz

 

"Many people are saying we're now joining the next-generation console era, but I believe we've stepped over the current next-gen to create the real next-generation," said Maguire, in an exclusive interview published today.

 

Maguire believes the stand out features of the PlayStation 3 – the Blu-ray player, the HDMI and 1080p support, and the Cell chip – are all crucial to distinguishing the console from the competition.

 

"All of those things are part of moving from the PlayStation 2 era to the PlayStation 3 and leaving behind all of the middle products that are in the market place right now, which clearly don't compare in terms of technical prowess," he said.

 

"We're into a hi-def existence, we're into the next part of the entertainment world."

 

Jeg følte Sony hadde skjerpet seg, men så kommer de sterkt tilbake :)

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må de snart lære at arroganse er feil.

 

Jeg begynte å tro de hadde komt seg etter jeg så Luke Smith intervjue Phil Harrison hvor han ble spurt om hvorfor han uttalte seg som han gjorde om rumble før og når det nå skulle komme tilbake i kontrollen så var han rett og slett ærlig og sa noe som "What was I supposed to say?". Kudos, men det blir snarlig trekt tilbake når jeg ser de uttaler seg på denne måten. De må begynne å lære av sine feil etterhvert.

Lenke til kommentar
OMFG  :(

 

Dette er bare trist, hvorfor kan de ikke bare innse at de denne gangen har verdige konkurenter.

8215127[/snapback]

 

De har ikke det, det har de aldri hatt. Playstation dominerer markedet enda tro det eller ikke. Playstation 3 kommer til å bli den største konsollen i historien takket være Blu-ray, bare vent og se.

 

Annen ting er spillutvalget, der vinner Sony hands down.

Lenke til kommentar
OMFG  :(

 

Dette er bare trist, hvorfor kan de ikke bare innse at de denne gangen har verdige konkurenter.

8215127[/snapback]

 

De har ikke det, det har de aldri hatt. Playstation dominerer markedet enda tro det eller ikke. Playstation 3 kommer til å bli den største konsollen i historien takket være Blu-ray, bare vent og se.

 

Annen ting er spillutvalget, der vinner Sony hands down.

8215249[/snapback]

 

Synes den ikke var så bra som de andre postene dine, men jeg trakk på smilebåndet :)

Lenke til kommentar
OMFG  :(

 

Dette er bare trist, hvorfor kan de ikke bare innse at de denne gangen har verdige konkurenter.

8215127[/snapback]

 

De har ikke det, det har de aldri hatt. Playstation dominerer markedet enda tro det eller ikke. Playstation 3 kommer til å bli den største konsollen i historien takket være Blu-ray, bare vent og se.

 

Annen ting er spillutvalget, der vinner Sony hands down.

8215249[/snapback]

 

Synes den ikke var så bra som de andre postene dine, men jeg trakk på smilebåndet :)

8215273[/snapback]

Han begynner å bli litt rusten på sine gamle dager.

Lenke til kommentar
OMFG  :(

 

Dette er bare trist, hvorfor kan de ikke bare innse at de denne gangen har verdige konkurenter.

8215127[/snapback]

 

De har ikke det, det har de aldri hatt. Playstation dominerer markedet enda tro det eller ikke. Playstation 3 kommer til å bli den største konsollen i historien takket være Blu-ray, bare vent og se.

 

Annen ting er spillutvalget, der vinner Sony hands down.

8215249[/snapback]

 

 

hahahha, du er morsom Avean :!: :!: :rofl:

Lenke til kommentar
OMFG  :(

 

Dette er bare trist, hvorfor kan de ikke bare innse at de denne gangen har verdige konkurenter.

8215127[/snapback]

 

De har ikke det, det har de aldri hatt. Playstation dominerer markedet enda tro det eller ikke. Playstation 3 kommer til å bli den største konsollen i historien takket være Blu-ray, bare vent og se.

 

Annen ting er spillutvalget, der vinner Sony hands down.

8215249[/snapback]

 

Current gen kaller, step out of last-gen and join us. Salgstallene i USA og Japan viser at PS3 ikke selger godt. Etterspørselen i Europa har heller ikke vært noe å rope hurra for, og ekslusive utviklere forlater Sony og gjør spillene multiplatform. Det er greit de sier at tro kan flytte fjell, men nå begynner dere å tro dere kan flytte hele verdens fjellkjeder i en jafs. Snapp out of it.

 

the world changes by the end of this weekend you'll see

8215300[/snapback]

 

Yup, the world changes. I neste uke har forhåpentligvis enkelte sett lyset og innsett at Sony ikke er Gud. Men er man først blind av religion forblir man det resten av livet.

Lenke til kommentar
Yup, the world changes. I neste uke har forhåpentligvis enkelte sett lyset og innsett at Sony ikke er Gud. Men er man først blind av religion forblir man det resten av livet.

8215344[/snapback]

 

Med tanke på hvordan folk har holdt på her de siste månedende, tror jeg gjerne en del her kan ende opp som ganske skuffet når de har rundet Resistance og funnet ut at ved slutten av dagen er er det bare nok en spillekonsoll. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...