Troilonge Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Diskuter verdens skjønneste lag her! Endret 22. mars 2007 av Patience Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Verdens skjønneste lag er det ikke, men dere kommer til å gi oss god kamp om tredjeplassen denne sesongen, dessverre Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Indeed. 1 poeng og 1 hengekamp. Dere har muligheten om to uker, tho, men dere har dårlige statistikker mot oss denne sesongen Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Vi har vel strengt tatt en Arsenal tråd allerede, vi trenger vel ikke flere? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 *** Tillater meg å minne trådstarter om å lese retningslinjene til neste gang. Det er svært viktig, ikke minst for vedkommede selv - så vel som de som skal lese hans/hennes poster. Jeg har tatt meg den frihet å rette opp de feilene som er gjort. Men til neste gang er det ønskelig at trådstarter har satt seg inn i reglene, og gjør dette selv. Velkommen til forumet skal du være. Og beklager en noe tøff start. Jeg er sikker på at du kommer til å trives *** Følgende er blitt rettet opp: Dårlig emnefelt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=719816 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg