aNDYHOW Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei.. når jeg skal koble opp tv'en til pc'en min viser den alt sånt når windows slår seg på og det på tv helt til den kommer til den "Velkommen" teksten i windows.. da blir alt svart og det kommer "feil modus" Er det noen som vet hva som kan være galt? Btw det er en VGA kabel som er koblet fra pcen til Tv'en.. Har prøvd med en bærbar og der funker alt som det skal... Trenger seriøse svar. Fort.... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Når du starter opp pc'n trykke du f5 eller f8. Du trykker i det bios bildet forsvinner. Der velger du VGA modus. Så skrur du ned oppløysinga til noke tv'n din tåler. Du kan jo eventuelt koble på ein anna skjerm og skru ned oppløysinga til 1024x768, også øker den igjen. Du skal sikkert ha 1280x720 eller 1366x7xx på tv'n din. Lenke til kommentar
aNDYHOW Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Ok.. jeg fikk det til nå.. men det er et lite problem... må jeg kjøre Abselutt LAVESTE oppløsning når jeg har det.. for når jeg tar høyere oppløsning en den går tv'en av ? Endret 22. mars 2007 av aNDYHOW Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det tyder vel på at tv'en ikke støtter noe høyere da, hva slags tv har du? Lenke til kommentar
aNDYHOW Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Dette er Samsung Tv'en min ... så det burde vel egentlig gå el??+ Endret 22. mars 2007 av aNDYHOW Lenke til kommentar
Boye Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ikke nødvendigvis, ta f.eks. min egen projektor som strengt talt kun støtter bestemte oppløsninger selv om den gjør en tapper jobb Noen TV/LCD skjermer er fryktelig pirkete på oppløsning! Ellers kan det være du tilfeldigvis kjører over 60Hz (CRT skjerm tilkoblet?). I så fall må du korrigere dette før du skifter oppløsning. Sjekka manualen forresten? Fant en manual, men kanskje ikke helt identisk med ditt TV? http://downloadcenter.samsung.com/content/...01-L06-0613.pdf Side 25. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 i følge elprice skal tv'n tåle: Oppløsning: 1366x768. Kan være at du har for høg hz på skjermen ja. Det endrer du her... (hklikk skrivebord, egenskaper, instillinger, avangsert) Lenke til kommentar
aNDYHOW Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Har 60hz altså.... Vga ledningen passer ikke i pcen så jeg bruker en adapter sånn at den funker.. Lurer på om dette kan ha noe med sakten og gjøre??. Fordi en bærbar pc jeg prøvde den på funker helt fint og den har riktig ingang bak.. Endret 23. mars 2007 av aNDYHOW Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 OK... her er det en del hasteløsninger. Normalt sett skal man kunne utvide skrivebordet når TV'en er tilkoblet og påslått. Man går inn på egenskaper for skjerm og Innstillinger. Der velger man skjerm 2 og velger den oppløsningen man kan eller vil bruke. Værre er det ikke. Problemet oppstår oftest når man kloner skjermen og da går det meste som regel skjeis. Lenke til kommentar
aNDYHOW Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Ja... som sagt funker det i VGA modus med 640x4** i oppløsning og når jeg tar høyere går den av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå