2roll Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har store problemer med Windows Update for tiden. Sitter med Win2k og 10Mb linje. Tidligere så gikk disse oppdateringene som en vind, men nå er jeg nede på modem-hastighet. Slik har det vart i et par uker. Noen med erfaringer eller tips? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 jeg og sliter med at det går UTROLIG seint nå.. laster ned de nyeste til windows etter at jeg leste http://www.itavisen.no har holdt på snart en time for å få ned 13 mb.. Lenke til kommentar
abene Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Jeg har store problemer med Windows Update for tiden. Jeg opplever samme her. Dette er nok midlertidig problem. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Vi får håpe det. Men dette har vart ganske så lenge nå. Men det er godt at det er flere enn meg. Trøst i felles skjebne:-) Lenke til kommentar
slakkis Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Har samme problemet her også. Sitter på 100Mbit og merker at det tar kanskje en kvarter å laste ned hver oppdatering. Har sittet i 20 minutter nå, har kommet halveis i andre oppdateringa!.. Det er for dårlig Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 hahaha :smile: men hva er dette for noe da! Det går veldig treigt for meg også? Skjønner ingenting ???? Lenke til kommentar
Triax Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Regner også med at det er en midlertid feil ol. Fikk til slutt lastet ned de siste oppdateringene. Og etter instalasjon: Melding med rød skrift: Følgene oppdateringer ble ikke instalert osv. Så får jo bare prøve og prøve med nye nedlastinger. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 jag får det samme som deg Triax, har et par oppdateringer som nekter å komme seg inn på maskinen. Treigt å laste ned går det også. Lenke til kommentar
Triax Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det var jo en liten trøst da. At jeg ikke er alene om det. Lurte jo først på om det var noe galt hos meg. (ang Instaleringen) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det må være noe galt hos microsoft, Normalt laster du ned oppdateringene fra win updates meget raskt. Så det går like trekt enda? Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Her går det fort som ein vind... 40-100 kb`s og eg har 384/128 ADSL... Ska eg ver fornøyd? Lenke til kommentar
Triax Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg får ikke instalert Q328310, den kritiske oppdateringen på 3.9MB. Har prøvd x antall ganger. Den er lastet ned, men instalasjonen mislykkes. Har også prøvd å laste den til disk, og når jeg prøver da. Får jeg melding om noe med krypteringsnøkkel/Intregeritet. Er det flere med samme problemet ? Regner med at det er noe galt med den fila, og ikke på maskinen min. PS: Har Lovlig XP SP1 [ Denne Melding var redigert av: Triax på 2002-12-15 13:54 ] Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har WinXP SP1, og har ingen problemer med Windows Update-systemet. Pcen min står på hele tiden, så jeg merker ikke hvor fort selve nedlastingen tar. Plutselig står det bare at oppdateringene er lastet ned, og klare til installasjon :smile: Hvem vet, kanskje Microsoft fant ut at det tok så mye båndbredde å sende disse oppdateringene til folk med full speed, slik at de rett og slett satte en maxspeed på downloaden? Ikke vet jeg, og det plager meg som sagt heller ikke.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hastigheten på Windows-update sidene varierer sykt da! Jeg pleier som regel å ha hastigheter mellom 20kbyte/sek og opp mot 1000kbyte/sek. Og av og til funker det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå