Harrald Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Heisa er det noen tips på hvordan jeg kan finne feil på hvilket hjul når abs lyser?Går det foreksempel og dra ut kabel til denne ett hjul om gangen og se når lyset slukker.Mulig feilen ligger i en av indikatorene sitt en på hvert hjul.Noen tips om hvordan jeg skal gå fram og finne hvor eller hvilket hjul det er feil. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 må inn med diagnose apparat eller måle manuelt. har du multimeter? Lenke til kommentar
Harrald Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ja har multimeter Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Siden du er så "heldig" at du kjører VAG, så kan du finne en merkeforhandler, som i teorien skal kunne plugge et apparat inn i ECU'en din, for så å kunne fortelle deg via feilkoden nøyaktig hvor problemet ligger. Og med "heldig" mener jeg at det vil sikkert koste svin.. JapCrap 4-ever Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sikkert bare vann i føleren, stikk innom Møller og de leser av for deg. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 følerene foran pleier og ryke på de der. Finn ut hvor ledningen til føleren går. finn kontakten enten ute ved ved hjulet eller bak hjulbueplastikken. Mål ohm over føleren. skal ligge på rundt 1000 ohm. Sett på vekselspenning og sveiv på hjulet. den burde klare en spenning 0,2v> er litt dritt og bytte. sitter godt og hullet må grundig regjøres før montering av den nye. Lenke til kommentar
trra Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Og med "heldig" mener jeg at det vil sikkert koste svin.. JapCrap 4-ever 8216730[/snapback] Å lese av feilkoder via vagcom går fort, møller tar rundt 500kr for en sjekk. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Og med "heldig" mener jeg at det vil sikkert koste svin.. JapCrap 4-ever 8216730[/snapback] Å lese av feilkoder via vagcom går fort, møller tar rundt 500kr for en sjekk. 8225046[/snapback] Møller gjør det gratis. Gjorde det for 2uker siden, da ABS lampa mi lyste. Tok ett minutt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) I noen tilfeller kan det være ledningene nede ved bremsen som har ryki, i værstefall sensoren.. Vet ikke hva ABSsensoren koster til en polo, men trur ikke det er så alt for dyrt. Nå som vintern er over så trenger du i praksis ikke å fikse dette før til senhøsten.. Endret 26. mars 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå