Gå til innhold

p4 2,2


haakky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-13 09:06, skrev haakky:

Hei.


Bare lurte på hvor mange grader en p4 2,26 ghz boxed ligger på? Jeg har testet og syns jeg får det så lavt (23-27 grader) med boxed vifta som følger med.

Kan dette stemme, eller er det noe feil med programmet (Asus Probe)?


 

Syns det høres veldig lite ut. Min P4 2,4@2,8 ligger på 40 grader idle med boxed vifte og 4 kabinettvifter (System temp: 25 grader)

 

Ah, ser at du har Asus hk. Anbefaler deg å oppdatere BIOS og se om du får høyere temp. avlesing da.

 

Edit: Måtte skrive litt mer.

 

[ Denne Melding var redigert av: l1th1um_ på 2002-12-13 10:27 ]

Lenke til kommentar

Når jeg fks. spiller så kan den komme opp i 37-39 grader. Ved vanelig bruk som jeg bruker den til (irc osv) ligger den på ca 23-27... Stemmer dette mere da? eller er sjanser for at det forsatt er feil?

 

Jeg har en kabinett vifte. Har for det meste døra til kabinettet av...

Lenke til kommentar

hei,

 

Som nevnt ovenfor, oppdater bios + last ned den nyeste Asus Probe. Den versjonen av programmet som fulgte med er det visst noe feil med (kommer litt an på når du kjøpte hk'et, men installer den nyeste verjsonen du finner av Asus Probe for sikkerhets skyld)

 

Har selv Asus hk (P4S533) med p4 [email protected]. Pga dette måtte jeg øke vcoren til 1.776 (default: 1.5). Likevel er idle temp'en min mellom 23-30 grader. Men ved full load, hopper den opp til ca 50 grader etter en halvtimes tid. Bruker boxed vifte og har to kabinett-vifter (blåser inn og ut). Hk temp'en er på ca 18-20 grader.

 

Så det jeg vil si, er at temp'en varierer fra system til system. Kanskje du har vært heldig med cpu'en, at den ikke blir så varm? Eller kanskje det er kaldt i rommet der pc'en din står?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...