Recus Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Skal skrive et Kåseri om et tema eller en sak, er ikke veldig god i dette, kunne trenger små hint om hvilke emner som kanskje er lette og skrive om Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Noe som interesserer deg, å som du har noe vittig å si om. Det er lett å skrive kåseri om, bare sett igang så skal du se Lenke til kommentar
Recus Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ja jeg må jo starte uansett, men det er vanskelig og velge seg et tema. Syntes jeg da Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Noe du kan mye om, og som du lett kan finne på ting som du kan sette på spissen osv. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har skrevet kåseri om det og ta heis, og om det å åpne en dør! Du kan skrive om å skrelle en ananas. Om å male husveggen rød. Kanskje om å kjøpe seg en hengekøye..? Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Eller om det å skrive et kåseri? Eller om det å ikke være Johnny depp, alfabetet, kunst... masse å velge i. Jeg skriver alltid best når jeg bare begynner å skrive uten en klar ide, skriver bare det jeg tenker der og da og får slik ideer/gode setninger som jeg kan sette istand senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå