ksvens1 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Heisann Når jeg trykker og holder inne meny knappen kommer det opp en liste over åpne programmer, lurte evnt hvordan jeg skrur de programmene av om det er noen av de jeg ikke har brukt for?? Ksvens1 Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 I.o.m. at du har ME, så er det kun "telefon" og "musikk" som trenger å ligge "åpen". Lukke programmer gjør du ved å trykke c... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Heisann Jeg har bare musikk og ventemodus på åpne programmer jeg, og ventemodus går ikke bort når jeg trykker på "c" I.o.m. at du har ME, så er det kun "telefon" og "musikk" som trenger å ligge "åpen".Lukke programmer gjør du ved å trykke c... 8214919[/snapback] Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ventemodus skal nok ikke bort heller du Ventemodus er vel "skrivebordet" på telefonen om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Heisann Jeg har bare musikk og ventemodus på åpne programmer jeg, og ventemodus går ikke bort når jeg trykker på "c" 8215120[/snapback] Jepp, ventemodus skal det stå ja. Ikke telefon. Hadde ikke telefonen for hånden da jeg svarte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå