Freddy89 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei! jeg har nettopp kjøpt en ny Sony ericsson Z710i. Men jeg kommer ikke inn på internett og får ikke sendt mms. Jeg har prøvd alle nettene og operatørene osm ligger inne, men ingen virker. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei! jeg har nettopp kjøpt en ny Sony ericsson Z710i. Men jeg kommer ikke inn på internett og får ikke sendt mms. Jeg har prøvd alle nettene og operatørene osm ligger inne, men ingen virker. Hva skal jeg gjøre? 8214666[/snapback] gå hit og send deg selv nye oppsett for mms og wap. Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 og om det ikke funker, slett alle profiler under datakontoer/internettprofiler og send deg selv innstillinger på nytt Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 og om det ikke funker, slett alle profiler under datakontoer/internettprofiler og send deg selv innstillinger på nytt 8219606[/snapback] ooog sjekk at gprs&gsm (ps&ls) er valgt under foretrukket tjeneste;) Da skal det hvertfall være OK. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Viktig også at en skrur av og på telefonen for at de nye innstillingene skal gjelde. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Viktig også at en skrur av og på telefonen for at de nye innstillingene skal gjelde. 8255411[/snapback] Ta gjerne også ut batteriet. Hehe, nei nå er jeg egentlig bare dryg. Men på enkelte SE terminaler så kan dette faktisk være nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå