C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Og når Scene B gikk ut over catwalken er jeg 100 % sikker på at Keith Ricards så meg rett inn i øynene. 9240066[/snapback] Samme her Strengt tatt var vel den catwalken egentlig en cat-drive Utrolig bra konsert, det synes nå i alle fall jeg som ikke har levd lenge nok til å oppleve Stones i "gamle dager". Midnight Rambler var fantastisk og Sympathy også, og you can't always get what you want, egentlig det meste... Og Keet var til og med ganske edru! T-banen tilbake var ikke så lett da... med sliten rygg og lang kø og høy temperatur og luftfugtighet og trange vogner blir det lett litt klautrofobisk -G.G. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Konge konsert ! Merkelig at VG ga den en 3'er. Dagbladet og Aftenposten ga 5, mens Side2 ga 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som har en liste over sangene de spilte? Var ikke alle jeg kjente igjen... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Noen som har en liste over sangene de spilte?Var ikke alle jeg kjente igjen... 9246175[/snapback] Dette spilte Stones på Valle Hovin: 1. Start Me Up 2. You Got Me Rocking 3. Rough Justice 4. Bitch 5. Monkey Man 6. You Can’t Always Get What You Want 7. Midnight Rambler 8. I’ll Go Crazy 9. Tumbling Dice 10. You Got the Silver 11. Wanna Hold You 12. Miss You 13. It’s Only Rock’n’Roll 14. (I Can't Get No) Satisfaction 15. Honky Tonk Women 16. Sympathy for the Devil 17. Paint It Black 18. Jumpin’ Jack Flash Ekstranummer: 19. Brown Sugar Noen som har setlista til Dandy Warhols, eller tilfeldigvis vet hva sang nummer fire de spilte heter? Den som kom før han vokalisten klikka på trommegreiene? Uansett; FOR en konsert! Nå har ikke jeg vært på så altfor mange konserter, men dette tok kaka, altså. Det var helt ubeskrivelig bra, og hele opplevelsen rundt alt sammen var bare helt konge. Minne for livet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Faen, vi sto fast i kø så lenge - samt at resten av gjengen fant ut at vi skulle drøye'n litt og spise middag først - så jeg gikk glipp av Dandy Warholes Men uansett, for en konsert. Tror ikke jeg får sagt det nok. Hvilken av sangene var det Keith sto og klimpra på? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Veit ikke om du er noe spesielt stor fan av Dandy Warholes (jeg er ikke det, synes de har bare tre bra sanger), men du gikk ikke glipp av noe, spør du meg. Keith sang jo solo på You Got the Silver og Wanna Hold You. You Got The Silver var iallfall steintøft! Skjønte ikke helt hva du mente med "sto og klimpra på", for han klimpra vel litt på de fleste sangene Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Knall bra konsert, den beste låta de fremførte var Sympathy for the Devil synes jeg. Soloen til Richards var ikke det beste jeg hadde forventet meg men men.. Gir en sterk 5'er til hele konserten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja altså, han gjorde jo i og for seg det, men når han kom opp i den fancy ramma på den gigantiske skjermen Da vi klappa for ham og han sa "bless you all". Tror det var da han slang ut "It's good to be back. It's good to be anywhere" og Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Han syns det var festlig med all applausen han fikk og sa "thank you, I need all the help I can get" hvertfall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hmm. Kan 10 personer ha hørt samme feil? Ja ja, sånt skjer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kunne tenkt meg dit selv, men har rett og slett ikke råd.. Har dog noen venner og slektninger som skal dit Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Knall bra konsert, den beste låta de fremførte var Sympathy for the Devil synes jeg. Soloen til Richards var ikke det beste jeg hadde forventet meg men men.. Gir en sterk 5'er til hele konserten. 9249060[/snapback] Helt enig Ble litt rørt da Keith ble glad for all applausen etter han sang "You got the silver" Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Heilt vill konsert. Vi var der frå 9 om morgonen, og endte opp med å stå på første rekkje og lena oss over rekkverket. Mick, Keith, Ron og Charlie var i storform. Ein klar seksar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja! Fantastisk konsert! Vg sin 3'er var ikke veldig objetiv siden anmelderen ga mange rare anmeldelser, den eneste 5'eren han hadde gitt var til die hard 4.0 (!) Foresten, anbefaler alle å se dette morsomme intervjuet fra 1972. http://youtube.com/watch?v=8Qp_1OpYLV0 Se spesielt på tid 4:09, da reporteren spør om han ser for seg, seg selv spille når han er 60 år. andreas Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kunne tenkt meg dit selv, men har rett og slett ikke råd.. Har dog noen venner og slektninger som skal dit 9250371[/snapback] Du er klar over at konserten var på onsdag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå