Gå til innhold

Rolling Stones til Norge 8. august!

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva tror dere de kommer til å spille?

Jeg har bare forhold til "Sticky Fingers" plata, og noen få enkeltlåter.

Hva bør jeg høre på for å sette meg inn i sanger de kommer til å spille?

8263548[/snapback]

Her har du en viss anelse hvertfall ;)http://en.wikipedia.org/wiki/A_Bigger_Bang_Tour_song_list

8264107[/snapback]

takk :)

Er den konserten i oslo en del av turnèen i fjor?

Lenke til kommentar
Hva tror dere de kommer til å spille?

Jeg har bare forhold til "Sticky Fingers" plata, og noen få enkeltlåter.

Hva bør jeg høre på for å sette meg inn i sanger de kommer til å spille?

8263548[/snapback]

Jeg tror (og håper) at de kommer til å spille en del mer ukjente låter denne gangen, i og med at det er mindre enn ett år siden de var i Norge sist. Dette ser man også tendenser til dersom man ser på setlistene på konsertene i De forente stater nå. Men klassikere som «Jumpin' Jack Flash», «Honky Tonk Women», «(I Can't Get No) Satisfaction», «Start Me Up» og «Sympathy for the Devil» spiller de selvsagt hver eneste gang.

Dersom du vil sette deg inn i låtmaterialet på forhånd, er nok det sikreste kortet å satse på gullperioden fra 1968 til 1972 samt det nye albumet. Stones har imidlertid gitt ut godt over 20 studioalbum i sin lange karriere, og det er svært få av disse hvis låter aldri blir spilt på konserter. De pleier også ofte å spille coverlåter som ikke nødvendigvis er utgitt på album tidligere. Fordelen er at det er over fire måneder til konserten, slik at du har tid til å pløye gjennom hele Stones-diskografien før den tid. :fun:

Endret av PelsJakob
Lenke til kommentar

Er jo bare og gratulere Stones med den stiveste prisen til dags dato :nei:

Dette er også første gangen som jeg har vært borti at det er mulig å kjøpe billetter 15 timer etter at de ble lagt ut, men når man må ut med 875 kroner for en billett (med gebyr) så er det jo ikke så rart i heller...

Metallica solgte 40000 billetter på litt over en time, Stones klarer det hvis ikke i hele tatt, men endelig så er det vel kanskje et band som har funnet smertegrensen når det kommer til billettpris på Valle hovin.

Lenke til kommentar

Er help på tryne, begynner jo å nærme seg svartebørs tilstander :nei:

Men jeg fant ut at det er vel kanskje en av de siste gangenen de dukker opp så hvorfor ikke. Jeg så de sist de spilte på Valle og det er jo snart 10 år siden, er jo greit å se de før de stryker med...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja hvorfor barne-tv passer ikke trim for eldre bedre?

Griskingene som ikke vil betale billettpris kan sitte hjemme og se på barne-TV.

Griskinger? Jeg kan godt skjønne folk som prioriterer andre ting når billettene koster 810 jævla kroner per stk...

Lenke til kommentar
Ja hvorfor barne-tv passer ikke trim for eldre bedre?

Griskingene som ikke vil betale billettpris kan sitte hjemme og se på barne-TV.

Griskinger? Jeg kan godt skjønne folk som prioriterer andre ting når billettene koster 810 jævla kroner per stk...

8566849[/snapback]

De som selger billettene er griske.. Men jeg skjønner ikke at noen kan si nei til disse gamle legendene bare pga den pengesummen de må ut med.

Liker du Rolling Stones så er det verdt å få dem med seg for 800 kr! :)

Spesielt når dette kan være siste sjanse.. man vet aldri hva som kan skje med de skrøpelige stakkarene..

Lenke til kommentar
De som selger billettene er griske.. Men jeg skjønner ikke at noen kan si nei til disse gamle legendene bare pga den pengesummen de må ut med.

Liker du Rolling Stones så er det verdt å få dem med seg for 800 kr!  :)

Spesielt når dette kan være siste sjanse.. man vet aldri hva som kan skje med de skrøpelige stakkarene..

8570740[/snapback]

Skrøpelige ja, men det går ikke utover farten og trøkket når de spiller live. De kunne like godt vært 30 år, hvis du ser borti i fra utsende. :)

Endret av Stones_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...