aGal Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg ville ha sparklet igjen den rundingen som MX-musene har så du får en mest glatt overflate 8234189[/snapback] Tenkte på det, men har tenkt til å kanskje få på en logo der elns Fått lagt på enda et strøk på den hvite delen og på den største av de røde. Ser ganske bra ut nå Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ser bra ut, men syns ikke akkurat at fargene passet så bra sammen *min mening* Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Da var det hele over, musa har sett sine beste dager den døde ikke men om venstre knappen ikke blir bedre kjøper jeg meg 1 stk G3 Så tar den over for kulemusa på bærbare og andre stasjonære Resultatet er helt greit, men kunne vert bedre... Litt for mye lakk enkelte steder så ble skader i lakke da jeg skulle skru den sammen. Skit au sånt skjer ! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Ser bra ut, men syns ikke akkurat at fargene passet så bra sammen *min mening* 8243923[/snapback] Er litt enig der... ble ikke så bra som jeg hadde håpet på men det får gå Bildene er ikke akkurat helt identiske med fargen da... er litt rødere irl, ser bedre ut også.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Minner meg litt om fargetema på kabinettet mitt dette... Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Flott jobba ........da er det bare å hive seg på tastaturet......eller Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Flott jobba ........da er det bare å hive seg på tastaturet......eller 8250331[/snapback] Takker ! Nei, fikk nytt tastatur til jul, og det har jeg tenkt til å ha noen år, kosta jo 600 Endret 27. mars 2007 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå