Alkjeks Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja? Om jeg vil spille online med venner? Det er tungvindt om man har ett par venner, som igjen har ett par spill som man vil spille med Poenget ditt var hva? 8335150[/snapback] Hvis man vil spille mot venner online er det tungvint, men hvis ikke så er det ikke tungvindt. Noen som vet om Metroid Prime 3 Corruption vil ha online og splittscreen?? 8336895[/snapback] Det er det ikke mange som vet. Man både tror og håper på det siden det ble utsatt såpass lenge (skulle vært lanseringsspill) og siden Metroid på DS ble så bra online. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Enig der, kan nesten bli som halo da. Som ruler bare så folk vet.(multiplayer) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja? Om jeg vil spille online med venner? Det er tungvindt om man har ett par venner, som igjen har ett par spill som man vil spille med Poenget ditt var hva? 8335150[/snapback] Hvis man vil spille mot venner online er det tungvint, men hvis ikke så er det ikke tungvindt. Noen som vet om Metroid Prime 3 Corruption vil ha online og splittscreen?? 8336895[/snapback] Når kontrollene er så dyr så frister det lite å kjøpe 3 ekstra kontrollere slik at jeg kan spille med kompisene ;p Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja? Om jeg vil spille online med venner? Det er tungvindt om man har ett par venner, som igjen har ett par spill som man vil spille med Poenget ditt var hva? 8335150[/snapback] Hvis man vil spille mot venner online er det tungvint, men hvis ikke så er det ikke tungvindt. Noen som vet om Metroid Prime 3 Corruption vil ha online og splittscreen?? 8336895[/snapback] Når kontrollene er så dyr så frister det lite å kjøpe 3 ekstra kontrollere slik at jeg kan spille med kompisene ;p 8337442[/snapback] Da får du heller kompisene dine til å kjøpe hver sin Wii og satse på at Metroid Prime 3 blir med multiplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå