System.Net.Noob Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har en klump på størrelsen med en ert INNI tunga. det er ingen sår eller noe slikt. Fikk den for to dager siden, og det gjør svært vondt å klemme på den. Kan det være tungekreft?? Vær så snill å hjelp meg, jeg er bare 39 år. Tusen takk! (Seriøse svar takk, er ganske bekymret..) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det høres ut som en svull eller byll om du vil. Antakelig en betennelse, og så har det hopet seg opp noe materie som presser på inni der. Du høres såpass bekymret ut, at det beste er nok en tur til legen. Har en svull i ene øreflippen, så ut som en stor kvise. Nå har den blitt veldig liten og rimelig hard. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har hatt noe lignende en gang, husker ikke hvor, men jeg husker den var vond og at jeg klemte det jeg kunne på den, så kom det no gugg ut, som fra en kvise. Etterpå blei det bra og den forsvant. Veit ikke hva det kan ha vert. La den være en dag eller to og se om det blir bedre, hvis ikke så gå til legen. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jeg har noe av det samme selv, i øreflippen. En bitteliten kul som er helt utrolig vond å berøre. I mitt tilfelle, så kommer og går den. Altså, kan det ikke være kreft, da kreft ( hodesaklig) er ukontrollert økning av antall celler, noe som da sier at ikke kan bli større og mindre sånn helt uten videre. Jeg vil tro det er en fettansamling/kvise/betennelse av noe slag. Endret 26. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg vil tro det er en fettansamling/kvise/betennelse av noe slag. 8246109[/snapback] Det er nok det, Den jeg hadde var på kneet husker jeg. Kjente den godt når jeg satt meg på kne for å gjøre noe. Tror ikke det er noe farlig, men på tunga da :S Lenke til kommentar
System.Net.Noob Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Det den er nesten borte nå. Om en dag eller to er den help vekk=) Lenke til kommentar
macciato Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 har du piercing i tunga? Lenke til kommentar
System.Net.Noob Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ingen piercing nei =D Den er borte nå. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hadde også klump i øreflippen, den forsvant aldri selv om jeg tømte den. Den fylte seg bare opp igjen og etter en stund ble den lite og hard. Var hos legen her om dagen å han fjerna den lett med å skjære et lite snitt og skjære ut fettklumpen som han kalte den. Lenke til kommentar
Gjest Warfalogm Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har en klump på størrelsen med en ert INNI tunga. det er ingen sår eller noe slikt. Fikk den for to dager siden, og det gjør svært vondt å klemme på den. Kan det være tungekreft?? Vær så snill å hjelp meg, jeg er bare 39 år. Tusen takk! (Seriøse svar takk, er ganske bekymret..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå