Howard Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Test: BenQ CD-Rewriter 48/16/48 Merkenavnet BenQ er trolig ukjent for de fleste, men det er høyst sannsynlig et merke vi vil høre mye fra i fremtiden. BenQ er tidligere kjent som Acer Communications & Multimedia Group, og vi har tatt en titt på deres CD-RW-toppmodell. Les testen her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg blei faktisk overrasket av dem brenneren. Så meget bra ut. Lenke til kommentar
Jallaman Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Er egenlig ikke så glad i slike tester der man tester en brenner eller lignende. FÅr bare vite at denne enheten er bra og bør kanskje kjøpe den. En slik test bør inneholde mange brennere der man sammenlikner dem mot hverandre og finner en eller flere vinnere. http://www.tomshardware.com gjør ofte dette, det er veldig nyttig :smile: ellers, stå på Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det med at brenneren mangler støtte for CD+G og Mount Rainier er noe som høyst sannsynlig kan rettes på i en framtidig firmware-oppdatering. Min Menorex FortyMAXX støttet heller ikke Mount Rainier da jeg kjøpte den, men etter oppdatering med nyeste firmware (ZWS4), så kom MR på plass. Samt at brennemåten ble endret fra Z-CLV til P-CAV, noe som ga bedre effektiv brennehastighet. Er man interessert i mer dyptgående tester (med C2-feiltesting, testing av media fra forskjellige produsenter, kopiering av beskyttede data- og musikk-CDer, og mye mer), så anbefaler jeg CDFreaks. Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hei, jeg monterte en slik spiller på fredag og der var fornten identisk med den som var på pakken (og på side en av testen deres). Så om det er laget flere utgaver av spilleren og dere fikk en av dei gamle eller nye spillerene er meg ukjennt, men den jeg montarte fikk jeg fra distrubutøren i norden samme dag. -- rasmus fauske easyisp.org [ Denne Melding var redigert av: ftpman på 2002-12-15 15:40 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå