Espen F Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 så sitter jeg her da.. trøtt og jæklig.. skal logge meg inn på ocshoot sitt forum, og skriver inn passord og brukernavn. får spørsmål om windows skal lagre passordet, og skal trykke ja.. problemet er at jeg kom borti "dont ask again" knappen når jeg skulle trykke ok. hvordan får jeg den slått på igjen? slik at jeg fortsatt kan drite i å huske på passorda mine. :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Du kan se i Verktøy - Alternativer for Internett - Avansert Og du kan prøve å slette alle cookies, men da må du taste inn passord igjen på alle stedene da. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 og ja. det glemte jeg. jeg har XP.. hehe.. som sagt. trøtt.. er det noen som har peil på hvor jeg kan slå på den igjen? jeg savner: do you want windows to remember this password? :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Verktøy -> Alternativer -> Innhold -> AutoComplete Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 WEEEE!! fant det! jøss. da lærte jeg noe nytt idag og. Det ligger på tools, internet options, content, AutoComplete.. SWEET! :smile: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 hehe.. jimmyPop. du var litt kjappere ute enn meg, men jeg så faktisk ikke svaret ditt for jeg var opptatt med å leite på options.. :smile: men thx anyway Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Skrev det på IRC også, men du forsvant akkurat i det jeg trykket enter. JimmyPop<>#hw.no@undernet Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 det kalles for RCM.. når jeg blir sint, blir RCM aktivert.. p.s. Random Close Mecanism. eller no sånt. hehe.. lukker hvertfall en god del programmer da gitt.. er liksom litt sånn terapi det. å klikke KJEMPEHARDT på X'en.. da er det liksom som jeg kan si til meg selv. å jasså.. du vil ikke virke? DER HAR DU DIN J..... hehe. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 09:28, skrev Fake:p.s. Random Close Mecanism. eller no sånt. hehe.. lukker hvertfall en god del programmer da gitt.. er liksom litt sånn terapi det. å klikke KJEMPEHARDT på X'en.. da er det liksom som jeg kan si til meg selv. å jasså.. du vil ikke virke? DER HAR DU DIN J..... hehe. Skjønner hva du mener. Har vært utsatt for det samme... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 sånn som nå føler jeg RCM komme nærmere.. rulla meg en røyk, limet er ødelagt og nå røyker jeg desperat før røyken faller fra hverandre.. for det er ikke noe lim her.. kun ren viljestyrke som holder den sammen. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå