Skjelvgråt Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er vell slik det går når jeg bytta skola, den jeg gikk på hadde jeg alle venner på, gode lærere også videre. Her jeg går nå trives jeg bare ikke spesielt, føler meg bare ikke motivert ;/ Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ut av ungdomskolen hadde jeg 4,7 i snitt. Første året på VGS fikk jeg 6 i snitt. Er stor forskjell på hvordan man vurderes og hvordan ting tilrettelegges på ungdomskolen og VGS. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ut av ungdomskolen hadde jeg 4,7 i snitt. Første året på VGS fikk jeg 6 i snitt. Er stor forskjell på hvordan man vurderes og hvordan ting tilrettelegges på ungdomskolen og VGS. Hvilken VGS går du, og hvilken linje? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 6 i snitt? skjønner ikke at det kan være mulig, jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ut av ungdomskolen hadde jeg 4,7 i snitt. Første året på VGS fikk jeg 6 i snitt. Er stor forskjell på hvordan man vurderes og hvordan ting tilrettelegges på ungdomskolen og VGS. Hvordan fikk du 6 i norsk? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ut av ungdomskolen hadde jeg 4,7 i snitt. Første året på VGS fikk jeg 6 i snitt. Er stor forskjell på hvordan man vurderes og hvordan ting tilrettelegges på ungdomskolen og VGS. Hvordan fikk du 6 i norsk? han håd en utenlnsk lærer i norsken hans Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kanskje han/hun mente 5 i snitt, men så ble det en trykkfeil? Men hvis det stemmer så er det for all del utrolig! Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Om min IV i kroppsøvning ekskluderes, 4,0. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har ligger på 4,6-4,7 gjennom hele ungdomsskolen, og jeg satser på å kommer ganske tett opp mot femmern nå til sommeren (tiende). Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nei. Ikke trykkfeil. 6 i snitt. Hadde 6 i alle tre norskfaga (bokmål, sidemål og muntlig). Dette var første året VGS, altså. Endte opp med 5,7 i snitt på VGS-vitnemålet etter tredje året. Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nei. Ikke trykkfeil. 6 i snitt. Hadde 6 i alle tre norskfaga (bokmål, sidemål og muntlig). Dette var første året VGS, altså. Endte opp med 5,7 i snitt på VGS-vitnemålet etter tredje året. Urettferdig! D= Lenke til kommentar
xArtimis Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nei. Ikke trykkfeil. 6 i snitt. Hadde 6 i alle tre norskfaga (bokmål, sidemål og muntlig). Dette var første året VGS, altså. Endte opp med 5,7 i snitt på VGS-vitnemålet etter tredje året. Hvordan fikk du det til? Noen gode tips til noen som ønsker å oppnå det samme? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nei. Ikke trykkfeil. 6 i snitt. Hadde 6 i alle tre norskfaga (bokmål, sidemål og muntlig). Dette var første året VGS, altså. Endte opp med 5,7 i snitt på VGS-vitnemålet etter tredje året. Hvordan fikk du det til? Noen gode tips til noen som ønsker å oppnå det samme? Bli en savant 1 Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 fikk 4 i snitt ut fra ungdomsskolen, så 5.3 førsteåret på vgs Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg går selv sisteåret på ungdomsskolen og fikk 4.0 i snitt til jul. Omtrent alle jeg har snakket med har falt skikkelig i karakter på VGS. Mange som har ligget på 6 i norsk, engelsk, matte har falt ned til 4-5.. Er dette mest fordi mange av fagene ikke er avsluttende så de gidder ikke? Virker som det er mye vanskeligere på VGS Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg går selv sisteåret på ungdomsskolen og fikk 4.0 i snitt til jul. Omtrent alle jeg har snakket med har falt skikkelig i karakter på VGS. Mange som har ligget på 6 i norsk, engelsk, matte har falt ned til 4-5.. Er dette mest fordi mange av fagene ikke er avsluttende så de gidder ikke? Virker som det er mye vanskeligere på VGS Engelsk på videregående er så utrolig kjedelig og lite utfordrende. Selv om du skriver avansert engelsk, går du ned 1-3 karakterer om du ikke får med deg historie som hvorfor de snakker engelsk i Australia etcetera. Jeg forsår ikke poenget; faget heter engelsk, ikke engelsk historie. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 enig, historiebiten bør bare være der for å ha noe å lese om. Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 enig, historiebiten bør bare være der for å ha noe å lese om. Eksempel 2: I en franskklasse der elevene ikke engang kan bøye -er verb, sitter den noe eldre læreren og prater om hvorfor baguetter er populært i Frankrike, og hvordan de har tobakksutsalg etcetera. Ærlig talt. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er jeg den eneste som har dårlige karakterer her ? Har vell 2 og noe. bare folk med 5+ som skal vise hvor talentfulle de er Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg går selv sisteåret på ungdomsskolen og fikk 4.0 i snitt til jul. Omtrent alle jeg har snakket med har falt skikkelig i karakter på VGS. Mange som har ligget på 6 i norsk, engelsk, matte har falt ned til 4-5.. Er dette mest fordi mange av fagene ikke er avsluttende så de gidder ikke? Virker som det er mye vanskeligere på VGS Engelsk på videregående er så utrolig kjedelig og lite utfordrende. Selv om du skriver avansert engelsk, går du ned 1-3 karakterer om du ikke får med deg historie som hvorfor de snakker engelsk i Australia etcetera. Jeg forsår ikke poenget; faget heter engelsk, ikke engelsk historie. læreren vår bryr seg nesten ikke om rettskrivning en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå