henbruas Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jupp, det er bare de kuleste av de kule som har snitt under 3! Lenke til kommentar
magneman Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Begynner på VG2 nå, gikk ut med 5.2 i snitt fra VG1. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fikk 4.0 til 9, og fikk 3.9 til 10 som jeg skal begynne i nå. Ikke fornøyd. VIl holde med på 4 og opp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jupp, det er bare de kuleste av de kule som har snitt under 3! Klart det er! Alt over 3 er for geeker! Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 4.3 ut av 9. klasse. vil ha 4.5 til jul i 10. men jeg har noen treere som trekker sykt ned. regna snittet mitt fra 9. med de 3 treerne som 4 da forbedra jeg snittet mitt fra 4.3 til 4.9 :O (hadde to 6 seksere og en del femmere:P) Lenke til kommentar
Porto Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 4.8 ut av 8. klasse, 4.3 ut av 9. klasse og ligger ca på 4.9 fram til nå. Skal prøve å få over 5 i snitt i år Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) «Er forresten Akademiet Sandnes jeg vil på»Trenger du mer enn 3 i karaktersnitt for å komme inn der da? Kjenner mange daunakker som neppe hadde noe bedre enn det, som har gått der. Er studiespesialiserende jeg skal gå. Søskenbarnet mitt kom inn med 3er, men han søkte media og kom inn på andre opptak.Vet at for 3 år siden var karaktergrensesnittet for almenn 4.9 For 2 år siden 4.6 De som begynte nå: 4,3 (..)Er forresten Akademiet Sandnes jeg vil på Jeg kom inn på IKT Servicefag på Akademiet i Sandnes med 4,4 i snitt. Men har hørt om personer som har kommet inn med mye lavere snittkarakter enn meg. Stå på så sees vi kanskje til høsten Shall not forget Fikk 4,75 nå til jul, så da er det bare å håpe på at snittet ikke har steget siden i fjor Sender inn søknad på hjemmesiden deres nå i jula en gang. Fint å være tidlig ute Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 «Er forresten Akademiet Sandnes jeg vil på» Trenger du mer enn 3 i karaktersnitt for å komme inn der da? Kjenner mange daunakker som neppe hadde noe bedre enn det, som har gått der. Er studiespesialiserende jeg skal gå. Søskenbarnet mitt kom inn med 3er, men han søkte media og kom inn på andre opptak. Vet at for 3 år siden var karaktergrensesnittet for almenn 4.9 For 2 år siden 4.6 De som begynte nå: 4,3 (..) Er forresten Akademiet Sandnes jeg vil på Jeg kom inn på IKT Servicefag på Akademiet i Sandnes med 4,4 i snitt. Men har hørt om personer som har kommet inn med mye lavere snittkarakter enn meg. Stå på så sees vi kanskje til høsten Shall not forget Fikk 4,75 nå til jul, så da er det bare å håpe på at snittet ikke har steget siden i fjor Sender inn søknad på hjemmesiden deres nå i jula en gang. Fint å være tidlig ute Heigren Det er godt mulig det har forandret seg. Jeg husker bare at jeg fikk SMS-er fra Akademiet hver høst om at: "Har du ikke komt inn på skole i år? Vi har fortsatt ledige studieplasser.". Dette er riktignok 2-3 år siden, så mye kan ha skjedd siden dden gang. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Snittet mitt i år ble 4,07. Er misforøyd med både min egen innsats og lærernes vurdering. Syns selv jeg fortjente 5 i norsk og naturfag, men fikk bare 4. fikk 3 3ere, alt for dårlig. Skal ta det igjen til neste år. Men, men, satser på å komme inn på studiespesialisering på Skien Vgs til neste år. Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 8- 3.8 9- 3.5 10- 3.4 Lenke til kommentar
shigerumoi Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hadde 5 i snitt da jeg gikk ut ungdomsskolen. Ganske fornøyd Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Gikk ut ungdomsskolen med 4.6, og det var vell ok i og med at jeg ikke hadd gjort noe annet enn noen innleveringer. Vet selv at jeg kan klare over 5 i snitt hvis jeg begynner å jobbe, som jeg skal dette året, for å komme inn på en ny og bedre skole. Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 4,3. Har planer om å begynne å jobbe litt seriøst og få løftet snittet opp på 4,6. Da skal jeg være fornøyd Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 10 klasse: 3.2 VG1: 4,6 VG2: Regner med at jeg får 4,67 i år. Norsk og gym trekker meg ned mye i år. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 4,7 i snitt nå til jul, siste del av 10'ende. Kunst og håndverk dreger med ned. Pluss at jeg går i en nerdeklasse hvor det er mye høyere standarder til karakterer... En f.eks parallellklassen. Og jeg jobber bare på skolen. Håper på over 5 når jeg går ut. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 4,71-og-noe nå til jul jeg har ligget mellom 4,5 og 4,7 hele ungdomsskolen. Skal prøve å få nærmere 5 til sommeren (går i 10.), men den hærsens Kunst & Håndverken, nynorsken og fransken trekker meg ned. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mitt beste var 5.3, ligger nå på 4.8 vk1 allmenn Skulle vært mye høyere <{POST_SNAPBACK}> Nerd hører e noen som ikke er så fornøyd med karakterene sine Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fikk 4,5 i snitt til jul. Fikk også min første 6'er Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 4.75 i år. Er egentlig ganske fornøyd, har gått ned litt siden jeg gikk på salg service å sikkerhet, men jeg forventa jo at dette skulle skje når jeg gikk over til Påbygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå