Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

«Er forresten Akademiet Sandnes jeg vil på»

Trenger du mer enn 3 i karaktersnitt for å komme inn der da? Kjenner mange daunakker som neppe hadde noe bedre enn det, som har gått der.

Er studiespesialiserende jeg skal gå. Søskenbarnet mitt kom inn med 3er, men han søkte media og kom inn på andre opptak.
Vet at for 3 år siden var karaktergrensesnittet for almenn 4.9 ohmy.gif
For 2 år siden 4.6 whistle.gif
De som begynte nå: 4,3 wub.gif

(..)

Er forresten Akademiet Sandnes jeg vil på smile.gif

Jeg kom inn på IKT Servicefag på Akademiet i Sandnes med 4,4 i snitt. Men har hørt om personer som har kommet inn med mye lavere snittkarakter enn meg. Stå på så sees vi kanskje til høsten wink.gif

Shall not forget thumbup.gif

Fikk 4,75 nå til jul, så da er det bare å håpe på at snittet ikke har steget siden i fjor konservativ_woot.gif
Sender inn søknad på hjemmesiden deres nå i jula en gang. Fint å være tidlig ute inv_biggrin.gif

Suppekatten Endret av Suppekatten
Lenke til kommentar
«Er forresten Akademiet Sandnes jeg vil på»

Trenger du mer enn 3 i karaktersnitt for å komme inn der da? Kjenner mange daunakker som neppe hadde noe bedre enn det, som har gått der.

Er studiespesialiserende jeg skal gå. Søskenbarnet mitt kom inn med 3er, men han søkte media og kom inn på andre opptak.

Vet at for 3 år siden var karaktergrensesnittet for almenn 4.9 :ohmy:

For 2 år siden 4.6 :whistle:

De som begynte nå: 4,3 :love:

(..)

Er forresten Akademiet Sandnes jeg vil på :)

Jeg kom inn på IKT Servicefag på Akademiet i Sandnes med 4,4 i snitt. Men har hørt om personer som har kommet inn med mye lavere snittkarakter enn meg. Stå på så sees vi kanskje til høsten ;)

Shall not forget :thumbup:

Fikk 4,75 nå til jul, så da er det bare å håpe på at snittet ikke har steget siden i fjor :w00t:

Sender inn søknad på hjemmesiden deres nå i jula en gang. Fint å være tidlig ute :D

Heigren

Det er godt mulig det har forandret seg. Jeg husker bare at jeg fikk SMS-er fra Akademiet hver høst om at: "Har du ikke komt inn på skole i år? Vi har fortsatt ledige studieplasser.". Dette er riktignok 2-3 år siden, så mye kan ha skjedd siden dden gang.

:)

Lenke til kommentar

Snittet mitt i år ble 4,07. Er misforøyd med både min egen innsats og lærernes vurdering.

Syns selv jeg fortjente 5 i norsk og naturfag, men fikk bare 4.

fikk 3 3ere, alt for dårlig. Skal ta det igjen til neste år.

Men, men, satser på å komme inn på studiespesialisering på Skien Vgs til neste år.

Lenke til kommentar

Gikk ut ungdomsskolen med 4.6, og det var vell ok i og med at jeg ikke hadd gjort noe annet enn noen innleveringer.

Vet selv at jeg kan klare over 5 i snitt hvis jeg begynner å jobbe, som jeg skal dette året, for å komme inn på en ny og bedre skole.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...