Sinna'gurk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 4.75 er veldig fornøyd med første snittet mitt!!! (går i 8. for de som ikke skjønte det av mitt utsagn, whatever!!) Lenke til kommentar
Niks Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Christ!La meg gjette på hvilke fag som trakk ned... hmm.. gym kanskje? Kunst og Håndverk? Gym får jeg sekser i, det som trakk ned var samfunnsfag, norsk skriftlig og nynorsk, fikk bare fem . Vi hadde en helt gal lærer i K&H og musikk, så det var bare å like det samme som hun likte, smiske mao . Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilket snitt har du på skolen, og hvor fornøyd er du med det?Har selv 4.8, og er egentlig ganske fornøyd. 4.7 ved utgangen av 10 klasse. (ikke medregnet 6'ere ved både muntlig og skriftlig eksamen) Nå, etter 1. termin ved VGS har jeg 3.6... Hallelujah. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 4,8 Gikk ned i matte, K&H, og F.språk. Men K&H karakteren er som lotto, lærern er sjukt utpå, og er dum som et brød. Man kan stå å rope "(navn på lærer) er dum som et brød!" uten at hun legger merke til det. Det går også sport i å feste flest mulig penner til beltet hennes. Foreløpig har vi greid 14 stk Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 10.klasse= 3,2 1VGS = 4,4 Aldri gjort lekser eller øvd til prøver på VGS Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt! Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 4.5555555 nå sist til jul, uten å jobbe noe særlig. Geek av natur. Lenke til kommentar
Hel-H Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt! Kanskje fordi det bare er de med godt snitt som tør å legge ut om det offentlig. : ) Lenke til kommentar
Berga Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt! Kanskje fordi det bare er de med godt snitt som tør å legge ut om det offentlig. : ) Sant, de med 2,3 i snitt føler kansje det er litt kjipt å legge det ut her Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt! Kanskje fordi det bare er de med godt snitt som tør å legge ut om det offentlig. : ) Sant, de med 2,3 i snitt føler kansje det er litt kjipt å legge det ut her Tror nok heller de spesifikt "datainteresserte" (ikke ta det feil altså) har en tendens til å få bedre karakterer - og vice versa. Sånn generelt opplever jeg det slik. Jeg har iallfall pleid å gjøre masse lekser ved hjelp av data! Og så vil man selvfølgelig skryte litt i denne tråden også. Og da kommer mange gode snitt frem. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt! Kanskje fordi det bare er de med godt snitt som tør å legge ut om det offentlig. : ) Sant, de med 2,3 i snitt føler kansje det er litt kjipt å legge det ut her Tror nok heller de spesifikt "datainteresserte" (ikke ta det feil altså) har en tendens til å få bedre karakterer - og vice versa. Sånn generelt opplever jeg det slik. Jeg har iallfall pleid å gjøre masse lekser ved hjelp av data! Og så vil man selvfølgelig skryte litt i denne tråden også. Og da kommer mange gode snitt frem. You're wrong. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 4,4 jeg. Helt greit fornøyd. Har 6 i samfunnsfag Lenke til kommentar
Special P Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 5,22. Men har aldri vært så missfornøyd. Et mer rettferdig snitt ville vært rundt 5,7. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt! Kanskje fordi det bare er de med godt snitt som tør å legge ut om det offentlig. : ) Sant, de med 2,3 i snitt føler kansje det er litt kjipt å legge det ut her Tror nok heller de spesifikt "datainteresserte" (ikke ta det feil altså) har en tendens til å få bedre karakterer - og vice versa. Sånn generelt opplever jeg det slik. Jeg har iallfall pleid å gjøre masse lekser ved hjelp av data! Og så vil man selvfølgelig skryte litt i denne tråden også. Og da kommer mange gode snitt frem. You're wrong. Jaha? Du får slenge opp noen gode grunner da, så kanskje jeg skal prøve å ta deg litt seriøst! Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gikk ut med 5,4 i snitt fra ungdomsskolen. Nå går jeg på Teknikk og industriell produksjon, og til jul fikk jeg et snipp på 5,6. Er kjempe fornøyd me de resultatene! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror jeg hadde rundt 2.5 i snitt når jeg fullførte vgs. Skolelei? Nei, aldri i livet. Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 5 i tiende, 5.3 GK og 5 på VK1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Blir så irritert av at jeg klarte å gå ned en HEL karakter fra ungdomsskolen til jul i videregående... 5,4 ut ungdomsskolen 4,4 til jul vg1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hvilket snitt har du på skolen, og hvor fornøyd er du med det?Har selv 4.8, og er egentlig ganske fornøyd. 4.7 ved utgangen av 10 klasse. (ikke medregnet 6'ere ved både muntlig og skriftlig eksamen) Nå, etter 1. termin ved VGS har jeg 3.6... Hallelujah. Du er ikke den eneste som har fått lavere snitt første termin på VG1. Jeg gikk ut med 4,95, nå fikk jeg 3,5. Edit: @ Torstein, jeg gikk ned 1,5 karakter. Endret 12. februar 2009 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå