Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Christ!

La meg gjette på hvilke fag som trakk ned...

 

hmm..

gym kanskje?

Kunst og Håndverk?

 

Gym får jeg sekser i, det som trakk ned var samfunnsfag, norsk skriftlig og nynorsk, fikk bare fem :p . Vi hadde en helt gal lærer i K&H og musikk, så det var bare å like det samme som hun likte, smiske mao :p .

Lenke til kommentar

4,8

 

Gikk ned i matte, K&H, og F.språk. Men K&H karakteren er som lotto, lærern er sjukt utpå, og er dum som et brød. Man kan stå å rope "(navn på lærer) er dum som et brød!" uten at hun legger merke til det. Det går også sport i å feste flest mulig penner til beltet hennes. Foreløpig har vi greid 14 stk :p

Lenke til kommentar
Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt!

 

Kanskje fordi det bare er de med godt snitt som tør å legge ut om det offentlig. : )

Sant, de med 2,3 i snitt føler kansje det er litt kjipt å legge det ut her :p

Tror nok heller de spesifikt "datainteresserte" (ikke ta det feil altså) har en tendens til å få bedre karakterer - og vice versa. Sånn generelt opplever jeg det slik. Jeg har iallfall pleid å gjøre masse lekser ved hjelp av data! :p

 

Og så vil man selvfølgelig skryte litt i denne tråden også. Og da kommer mange gode snitt frem. ;)

Lenke til kommentar
Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt!

 

Kanskje fordi det bare er de med godt snitt som tør å legge ut om det offentlig. : )

Sant, de med 2,3 i snitt føler kansje det er litt kjipt å legge det ut her :p

Tror nok heller de spesifikt "datainteresserte" (ikke ta det feil altså) har en tendens til å få bedre karakterer - og vice versa. Sånn generelt opplever jeg det slik. Jeg har iallfall pleid å gjøre masse lekser ved hjelp av data! :p

 

Og så vil man selvfølgelig skryte litt i denne tråden også. Og da kommer mange gode snitt frem. ;)

You're wrong. :nei:

Lenke til kommentar
Har inntrykk av at nesten alle her har gode snitt!

 

Kanskje fordi det bare er de med godt snitt som tør å legge ut om det offentlig. : )

Sant, de med 2,3 i snitt føler kansje det er litt kjipt å legge det ut her :p

Tror nok heller de spesifikt "datainteresserte" (ikke ta det feil altså) har en tendens til å få bedre karakterer - og vice versa. Sånn generelt opplever jeg det slik. Jeg har iallfall pleid å gjøre masse lekser ved hjelp av data! :p

 

Og så vil man selvfølgelig skryte litt i denne tråden også. Og da kommer mange gode snitt frem. ;)

You're wrong. :nei:

Jaha? Du får slenge opp noen gode grunner da, så kanskje jeg skal prøve å ta deg litt seriøst!

Lenke til kommentar
Hvilket snitt har du på skolen, og hvor fornøyd er du med det?

Har selv 4.8, og er egentlig ganske fornøyd.

 

 

4.7 ved utgangen av 10 klasse. (ikke medregnet 6'ere ved både muntlig og skriftlig eksamen)

Nå, etter 1. termin ved VGS har jeg 3.6... Hallelujah.

 

Du er ikke den eneste som har fått lavere snitt første termin på VG1. Jeg gikk ut med 4,95, nå fikk jeg 3,5.

 

Edit: @ Torstein, jeg gikk ned 1,5 karakter. :(

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...