Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt imponert over dere to over her! Dere har ikke noe imot å legge ut hvilke fag dere har og med hvilke karakterer? Sikter meg inn på et snitt på 5,5 i andre termin, det vil gi et snitt på 5,3 over alle avgangsfag i VGS studiespesialisering - i tillegg har jeg 3,5 tilleggspoeng for Biologi 1, R1+R2 og Fysikk 1+2

Endret av slux
Lenke til kommentar

4 i krl og engelsk muntlig, 6 i naturfag og engelsk skriftlig, 5 i resten. 5 i snitt(jul, 10. klasse). Er for lite muntlig aktiv, ellers kunne jeg fått 5,3 som i fjor. :D

Lenke til kommentar
Sykt imponert over dere to over her! Dere har ikke noe imot å legge ut hvilke fag dere har og med hvilke karakterer? Sikter meg inn på et snitt på 5,5 i andre termin, det vil gi et snitt på 5,3 over alle avgangsfag i VGS studiespesialisering - i tillegg har jeg 3,5 tilleggspoeng for Biologi 1, R1+R2 og Fysikk 1+2

Vg1:

Naturfag, samfunnsfag, engelsk, teoretisk matte, geografi: 6

Eksamen geografi: 6

VG2:

Kjemi 1: 6

Fysikk 1: 6

Biologi 1: 6

R1: 5

Fransk 2: 6

Eksamen Biologi 1: 6

VG3 første semester:

Biologi 2: 6

Kjemi 2:6

Geofag 1: 5

Religion: 5

Historie: 6

Norsk skriftlig: 6

Norsk sidemål: 6

Norsk muntlig: 5

Tilleggspoeng: 3,5

Regner med å få vekk noen av femmerne i 2. semester da :p Håper virkelig dette holder til medisin på uio :dribble:

Lenke til kommentar

Imponerende! Hvor mye kommer fra at du er flink til å arbeide/gjør mye lekser og hvor mye kommer av at du rett og slett er intelligent/flink (som man selvfølgelig må være for å få såpass). Angrer på at jeg ikke sto på fra VG1 av så jeg kunne hanke inn 6'er i de "lette faga" (mot å få 6'er i feks R2 som er verdt like mye).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...