Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 58,2 poeng (49,7+8,5) så kom akkurat hårfint inn på siving på NTNU Bygg- og miljøteknikk (grense 58,0). Dvs, hadde jeg fått 5 istedet for 6 på muntlig eksamen hadde jeg ikke kommet inn :)

Men så hadde jeg tenkt til å avtjene verneplikta først, hadde ikke klart 5 nye år på skolebenken nå.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ett snitt på 5,5 på VG1 Elektro.

Det synes jeg var bra.

Jobbet ganske bra også, og det var et mye artigere år enn ungdommsskolen.

Så jeg fikk litt "livsgnist" =)

Skal starte på VG2 Flyfag nå når skolen starter.

Ønsker allemann alle lykke til med ett nytt skoleår =)

Lenke til kommentar

Om man ikke regner med eksamen gikk jeg ut av 10. klasse med et snitt på 5,7xxx.

Norsk muntlig endte med en sekser, det gjorde matte skriftlig også (den skriftlige matematikkeksamen i år var utrolig enkel, har hørt flere som reagerte på det).

Det deilige med det hele er at jeg ikke har gjort mer enn en tre-fire timer med lekser siden starten av tiende.

Nå venter studiespesialiserende og forhåpentligvis morsommere matematikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-161766

0,0 ut 10.klasse. :ermm:

Jeg følgte aldri med, og det var ikke akkurat bare det som gjorde at resultatet ble slik. Men men, det går alltids ann å rette opp i det (om man er villig til å betale en sum + kunne komme seg opp om morgenen og følge med på skolen.) Har 3 studiepoeng fra folkehøgskolen da, og det hjelper vel litt på til videre studier kan jeg tenke meg? :)

Lenke til kommentar
Kanskje han ikke fikk vitnemål? Og dermed fikk han hverken 3 eller 1.

Vel, når han sier 0,0 betyr det vel at han ikke fikk mer enn 1, eller så kan det være at mattekunnskapene har en følge av karakterene (fulgte nok ikke med i timen og dermed ikke kan ta gjennomsnittet).

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...