Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Svært bra :)

 

Du hadde fått en del flere realfagspoeng ved å ha noen av realfagene over to år, men du var kanskje lei av dem?

 

Svært bra selv også:)

 

joda men fant ut at jeg ikke trengte dem for å komme inn der jeg ønsket så da tok jeg et avslappende siste år, med bare 19 timer.

Men har tatt noen universitetsfag itilleg da, slik at første året blir litt lettere. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fikk 3,1 og jeg måtte på en måte jobbe hardt for det, jeg sløva på skolen og gadd ikke gjøre noe karakterene lå på 1-2 men så skjønte jeg at jeg måtte skjerpe meg,, sp jeg jobba litt ekstra og fikk 5 på eksamen, og karakterene ble bedre selv om det ikke var mye å redde, og jeg vil skylde mye på wow åsså, spille blir du jo avhengig av!

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med VKII og endte opp med ganske nøyaktig 5 i snitt (94,5/19 = 4,97) Og vil få 8,5 poeng fra 3 realfag i 2 år :D

 

Redigert: Kan jo like gjerne slenge på hva jeg fikk i de forskjellige fagene :p

 

GK:

Engelsk: 4

Naturfag: 6

Matte 1X: 6

Økonomi og informasjonsbehandlig: 6 (Fikk 6 på hver jævla prøve, snakk om lett fag! :p)

 

VKI:

Tysk: 4

Samfunnslære: 5

2MX: 6

2FY: 6

2KJ: 6

Bedriftsøkonomi: 5 | Eksamen(S): 5

 

VKII:

Religion: 3 (Hadde 4 til jul)

Nyere historie: 5

Kroppsøving: 5

Norsk hovedmål: 4 | Eksamen(S): 3

Norsk sidemål: 3 | Eksamen(S): 3

Norsk muntlig: 5

3MX: 6

3KJ: 5 | Eksamen(S): 4 (Hadde bihule- og mellomørebetennelse :thumbdown: ) (Hadde 6 til jul :()

3FY: 5 | Eksamen(M): 6

 

Totalt:

6: 7

5: 7

4: 3

3: 2

Endret av Jonern
Lenke til kommentar
Har dere ikke eldre historie og geografi?

 

Etter hva jeg har forstått, kan man velge økonomisk-administrativ linje. Da tar man bedriftsøkonomi i stedet for geografi og eldre historie.

En annen fordel er at man slipper unna c-språk det siste året. Dette utelukker muligheten for skriftlig eksamen i dette faget.

 

Endte vel selv med 4,9 i snitt etter videregående, økonomisk-administrativ linje, har hatt matte, kjemi og fysikk i 2 år så ender opp med 57,5 poeng. Er rimelig fornøyd med dette, selv om at jeg ser nå i ettertid at noen karakterer kunne lett blitt forbedret bare med litt innsats.

Endret av zokra
Lenke til kommentar
Gratulerer! :)

 

Når man skal regne snittet fra VGS, må man da ta med 1. og 2. klasse?

 

I avsluttende fag etter 1. og 2.klasse, ja. Det vil si naturfag, 1MX, øki og engelsk i 1. , samf.lære, geografi, eldre historie osv. i 2. osv..

 

Gym og norsk er først avsluttende i 3.klasse:)

 

Forresten: tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på mitt vitnemål ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...