Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om hun hadde "caféfag" er det ikke noe problem å få bare seksere. Jeg derimot, valgte alle realfagene over alle år, - og dette er temmelig krevende (med den nye læreplanen er ikke dette lenger mulig). Har gått litt på bekostning av andre fag. Spesielt fysikken har vært arbeidsmessig tung.

 

Redigering: Primærstudiepoeng blir 66,59 (70 teoretisk maksimalverdi).

Nei, hun hadde omtrent de samme fagene som du hadde. Hvis du ikke mener at realfag er kafefag. Det er ihvertfal mye lettere å få toppkarakter i dem uten å ha talent i faget.

 

Mitt valg er verre enn ditt. Jeg gjorde det like bra i realfagene, men jeg gjorde det litt dårligere i norsk.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Samfunnsfag, historie o.l. er caféfag. Hvilke fag hadde du?

Jeg går på IB og karakterene går opp til 7. Jeg har

Norwegian A1 HL  -- 5 
English B SL	 -- 7 
Economics SL	 -- 6
Chemistry SL	 -- 7 
Physics HL	   -- 7 
Math HL		  -- 7 
Further Maths SL -- 7 
TOK			  -- A

 

Kjemien min er litt lettere enn norsk kjemi. Fysikken er mye vanskligere enn norsk fysikk og math HL er mye vanskligere enn norsk matte og further maths er mye vanskligere enn Math Hl. I tillegg skal vi alle skrive en slags fagstil i valgfritt fag. Jeg valgte matte og skal skrive om et tema i galois teori. http://en.wikipedia.org/wiki/Galois_theory

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Fikk selv 4,92 i standpunkt i 10. klasse x) Men har ikke fått skriftlig ennå da.

Er det nok? x)

Trur du skal vera bra fornøgdt..

Jobba mykje for dei karakterane?

 

Jeg har vel det.. Eneste karakteren jeg var misfornøyd med var K&H som jeg fikk 4 på.. Arrgh Visste at jeg skulle få 4 i gym og engelsk skrifltig og muntlig liksom x) Har ligget på 3'er i engelsk de siste årene, så ble evig glad da jeg fikk 4.

Lenke til kommentar

Ut ifra tilbakemelding fra de forskjellige lærerene tror jeg at snittet vil ligge på 5,3 (VG1).

Et lite spørsmål: Gjelder matte 1T som standpunkts karakter (dvs. en karaktere som teller på snittet når jeg går ut av VG) dersom jeg har valgt bort 2T ved å ta R1 i VG2? Har fått høre både det ene og det andre og hadde satt pris på en oppklarning.

Lenke til kommentar
Ut ifra tilbakemelding fra de forskjellige lærerene tror jeg at snittet vil ligge på 5,3 (VG1).

Et lite spørsmål: Gjelder matte 1T som standpunkts karakter (dvs. en karaktere som teller på snittet når jeg går ut av VG) dersom jeg har valgt bort 2T ved å ta R1 i VG2? Har fått høre både det ene og det andre og hadde satt pris på en oppklarning.

Vi har fått høre t 1T teller, i det minste hvis man får videre på R1. Håper også det, med tanke på egen karakter der...

Lenke til kommentar

Når jeg ser karakterene dine blir jeg utrolig lei meg for at jeg ikke jobba litt ekstra i naturfag, samfunnsfag, MX matta (eller T etter kunnskapsløftet) og lignende... utrolig mange lette 6'ere å hente..Forøvrig imponerende bra karakterer!

Endret av slux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...