Gjest medlem-160666 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dårlig xD Holder det med et ord til og beskrive min karakter? xD Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg valgte alle realfagene over alle år, - og dette er temmelig krevende (med den nye læreplanen er ikke dette lenger mulig). Har gått litt på bekostning av andre fag. Spesielt fysikken har vært arbeidsmessig tung. Endret 10. desember 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
Homer Simpson Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 3.9 håper på 4.5 til sommeren Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Om hun hadde "caféfag" er det ikke noe problem å få bare seksere. Jeg derimot, valgte alle realfagene over alle år, - og dette er temmelig krevende (med den nye læreplanen er ikke dette lenger mulig). Har gått litt på bekostning av andre fag. Spesielt fysikken har vært arbeidsmessig tung. Redigering: Primærstudiepoeng blir 66,59 (70 teoretisk maksimalverdi). Nei, hun hadde omtrent de samme fagene som du hadde. Hvis du ikke mener at realfag er kafefag. Det er ihvertfal mye lettere å få toppkarakter i dem uten å ha talent i faget. Mitt valg er verre enn ditt. Jeg gjorde det like bra i realfagene, men jeg gjorde det litt dårligere i norsk. Endret 9. juli 2008 av Camlon Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Fjernet. Endret 10. desember 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fikk selv 4,92 i standpunkt i 10. klasse x) Men har ikke fått skriftlig ennå da. Er det nok? x) Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fikk selv 4,92 i standpunkt i 10. klasse x) Men har ikke fått skriftlig ennå da. Er det nok? x) Trur du skal vera bra fornøgdt.. Jobba mykje for dei karakterane? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Samfunnsfag, historie o.l. er caféfag. Hvilke fag hadde du? Jeg går på IB og karakterene går opp til 7. Jeg har Norwegian A1 HL -- 5 English B SL -- 7 Economics SL -- 6 Chemistry SL -- 7 Physics HL -- 7 Math HL -- 7 Further Maths SL -- 7 TOK -- A Kjemien min er litt lettere enn norsk kjemi. Fysikken er mye vanskligere enn norsk fysikk og math HL er mye vanskligere enn norsk matte og further maths er mye vanskligere enn Math Hl. I tillegg skal vi alle skrive en slags fagstil i valgfritt fag. Jeg valgte matte og skal skrive om et tema i galois teori. http://en.wikipedia.org/wiki/Galois_theory Endret 16. juni 2008 av Camlon Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fikk selv 4,92 i standpunkt i 10. klasse x) Men har ikke fått skriftlig ennå da. Er det nok? x) Trur du skal vera bra fornøgdt.. Jobba mykje for dei karakterane? Jeg har vel det.. Eneste karakteren jeg var misfornøyd med var K&H som jeg fikk 4 på.. Arrgh Visste at jeg skulle få 4 i gym og engelsk skrifltig og muntlig liksom x) Har ligget på 3'er i engelsk de siste årene, så ble evig glad da jeg fikk 4. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 4,9 da jeg gikk ut av 10. for en kort stund siden. Utrolig godt fornøyd mtp at jeg gikk opp i 6 fag og ikke ned i noen. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva er forskjell på alle de matte karakterene dere har? 2MX, 2MK å mye slike greier Lenke til kommentar
Pimmy Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ut ifra tilbakemelding fra de forskjellige lærerene tror jeg at snittet vil ligge på 5,3 (VG1). Et lite spørsmål: Gjelder matte 1T som standpunkts karakter (dvs. en karaktere som teller på snittet når jeg går ut av VG) dersom jeg har valgt bort 2T ved å ta R1 i VG2? Har fått høre både det ene og det andre og hadde satt pris på en oppklarning. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hva har du tenkt å gjøre til høsten, Fredrikern? Skal du studere? I så fall hva? Endret 5. juli 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Elij Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ut ifra tilbakemelding fra de forskjellige lærerene tror jeg at snittet vil ligge på 5,3 (VG1).Et lite spørsmål: Gjelder matte 1T som standpunkts karakter (dvs. en karaktere som teller på snittet når jeg går ut av VG) dersom jeg har valgt bort 2T ved å ta R1 i VG2? Har fått høre både det ene og det andre og hadde satt pris på en oppklarning. Vi har fått høre t 1T teller, i det minste hvis man får videre på R1. Håper også det, med tanke på egen karakter der... Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva har du tenkt å gjøre til høsten? Skal du studere? I så fall hva? NTNU Fysmat. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ser ut til at jeg ender opp med cirka 55 konkurransepoeng. Helt greit i forhold til arbeidsmengden Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tror jeg for en gangs skyld må prøve å gjøre det bedre på skolen. Har aldri lyst til å forsøke noe særlig , dessverre. Er bare jeg som ikke forstår hvor viktig det egentlig er å gjøre det bra :/ Ble 4 i snitt iår da, skal være fornøyd, selv om jeg vet jeg klarer så mye bedre. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ligger vell rundt 4.4, så jeg er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Kirie89 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ender sannsynligvis opp med (hvis eksamenene har gått sånn OK) på ca. 58 poeng. Er ganske fornøyd med det! Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Når jeg ser karakterene dine blir jeg utrolig lei meg for at jeg ikke jobba litt ekstra i naturfag, samfunnsfag, MX matta (eller T etter kunnskapsløftet) og lignende... utrolig mange lette 6'ere å hente..Forøvrig imponerende bra karakterer! Endret 6. juli 2008 av slux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå