Lurvefranzen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Gikk fra 3.9 i høst til 4.5 nå, så jeg er i allefall fornøyd. Eksamenskarakteren vil muligens trekke opp litt. Har ikke fått den igjen enda. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 5.0, går medier og kommunikasjon VK2. Gikk opp siden 1. termin. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 sjekket karakterene mine nå: Fysikk - 6 Historie - 5 Matematikk R1 - 5 Matematikk X - 5 Kjemi - 5 Norsk skriftlig - 4 Norsk Muntlig - 5 Kroppsøving - 5 Norsk sidemål - 4 Tysk - 3 Orden/Adfærd - G/G 4,7 i snitt <3 Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fikk prøveutskrift på karakterkortet mitt på tirsdag. Sånn blir det: KRL: 5 Norsk muntlig: 5 Norsk skriftlig: 4 Norsk sidemål: 5 Engelsk muntlig: 5 Engelsk skriftlig: 4 Natur - og miljøfag: 6 Samfunnsfag: 6 Gym: 4 Musikk: 4 Heimkunnskap: 4 Kunst og håndverk: 5 Matematikk: 4 Eksamen: Muntlig: 4 (engelsk) Snittet til nå er: 4,64 (mangler bare karakter på skriftlig eksamen) Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 VK2: 3,8 Fornøyd er jo nesten 4 Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 I året har jeg kun fire fag (media og kommunikasjon), lang historie å fortelle åffer jeg har kun fire fag. Kort sagt; jeg er ferdig med de fleste fag ifjor. Så jeg har kun seksere i året Gym: 6 Nyere historie: 6 Media&kommunikasjon:6 Prosjektarbeid: 6 VK2: 6,0 Ifjor fikk jeg i snitt 5,4 Glad som fan! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Får vel ramse opp mine jeg og da. Engelsk - 5 Geografi - 5 Gym - 4 Matte (P) - 3 Naturfag - 4 Norsk muntlig - 5 Norsk skriftlig - 5 Nynorsk - 6 (wtf) Samfunnsfag - 5 Tysk - 3 Atferd/orden - G/G 4.5 i snitt om jeg ikke har regnet feil. Engelsk, geografi, naturfag og samfunnsfag er avsluttende fag. Sånnt sett er jeg fornøyd, ettersom jeg har fått en god del 5ere i de fagene. Dog bør jeg prøve å komme meg opp på 4 i matte og tysk neste år, ettersom begge de to er avsluttende. Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kan vel briefe med mine kjempekarakterer jeg også! Bruker og driftsstøtte: 3 Drift og vedlikehold: 3 Virksomhetsstøtte: 3 Prosjekt til fordypning: 3 Tverrfaglig eksamen i IKT-servicefag: 3 Gym: 5 Atferd/orden: NG Er ikke så veldig fornøyd, spesielt missfornøyd er jeg med eksamenskarakteren, skjønner ikke hva jeg gjorde feil der. Har også samisk 2. språk men den karakteren vet jeg ikke enda. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Standpunkt karakterene mine for 10. klasse: KRL: 5 Norsk skritflig: 4 Nynorsk: 4 Norsk muntlig: 5 Matematikk: 5 Engelsk skriftlig: 4 Engelsk muntlig: 5 Samfunnsfag: 5 Natur og miljø: 5 Kunst og håndverk: 5 Musikk: 5 Heimkunnskap: 5 Kroppsøving: 5 Spansk skriftlig: 5 Spansk muntlig: 5 4,76 (Spansk teller ikke) Orden/Atferd: G/G Skal opp å ha muntlig eksamen i KRL nå. Endret 13. juni 2008 av bokhylle Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Enda et år der jeg ikke har prøvd noe( dessverre:( ). I år endte det med et snitt på 3.8. Har 2 karakterer som jeg skulle ha klaget på, men siden vi har de fagene til neste år, så driter jeg i det. Ganske sikker på at jeg hadde fått fiksa de karaktere, og det ville ført til et snitt på 4, men det får bare være. Lenke til kommentar
them33p Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 er ferdig med VG1 elektro nå, veldig fornøyd med karakterene jeg fikk teller snitt med bare de karakterene som teller for VG2, det er altså alle utenom engelsk og norsk Naturfag: 5 Matte: 5 Norsk Skriftlig: 5 Norsk Muntlig: 5 Gym : 5 Engelsk: 5 Data og elektronikk: 5 Automatisering: 6 Elenergi: 6 Prosjekt til fordypnign: 6 5.4 i snitt med karakterene som teller for vg2, hadde et snitt på 3.5 i fjor i 10 klasse, så er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Karakterene mine fra VK2 : Fysikk 3FY: 5 Kjemi 3KJ: 6 Kroppsøving: 6 Matematikk 3MX: 6 Norsk muntlig: 6 Norsk hovedmål, skriftlig (BM): 6 Norsk sidemål, skriftlig (NN): 6 Nyere historie: 6 Eksamen muntlig: 6 Religion og etikk: 6 Snitt på 5,8888888888. Rimelig fornøyd! Endret 13. juni 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg fikk karakterene mine idag. (går i andre klasse på IB) Fysikk: 7 Matte: 7 Engelsk: 7 Kjemi: 7 Økonomi:6 Norsk: 5 TOK: A Snitt: 6.5 Endret 13. juni 2008 av Camlon Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg fikk karakterene mine idag. (går i andre klasse på IB) Fysikk: 7 Matte: 7 Engelsk: 7 Kjemi: 7 Økonomi:6 Norsk: 5 TOK: A Snitt: 6.5 Jeg har lyst til å gå på IB andreåret. Er det veldig vanskelig å komme inn, er det noen spesielle krav ? Og hvordan er det egentlig å gå der ? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 ferdig på vgs i dag faktisk. og fikk 3.08 i snitt uten eksamenskarakterer som kommer til å trekke opp litt, kanksje er egentlig greit fornøyd jeg Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg fikk karakterene mine idag. (går i andre klasse på IB) Fysikk: 7 Matte: 7 Engelsk: 7 Kjemi: 7 Økonomi:6 Norsk: 5 TOK: A Snitt: 6.5 Jeg har lyst til å gå på IB andreåret. Er det veldig vanskelig å komme inn, er det noen spesielle krav ? Og hvordan er det egentlig å gå der ? Det er avhengig hvilken IB-skole du ønsker å komme inn på. Den desidert vanskligste og beste er IB på Fjaler, hvor de bare slipper inn noen få elever fra hvert land. Den jeg går på (Berg) regnes som den nest beste og krever ikke mer enn 4.5 i gjennomsnitt. Det er verre å klare å holde ut IB. Det er også noen IB skoler som jeg ville styre unna fordi de ikke er erfarne nok. Dette ser du ved hvor mange år de har undervist IB og hvor mange valgfag de lar deg velge. Det er helt greit å gå der. Du får en mye bedre uttdannelse enn på allmenn og du møter folk som generelt ønsker å lære. Dermed er det ikek noe særlig bråk i timene. Dette betyr ikke at folk er superflinke og får utrolige gode karakterer, men de prøver ihvertfall. Folk er også veldig forskjellige, og du vil absolutt finne noen folk som passer for deg. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Fikk nettopp karakterene, Vg2 allmenn. Snittet ble 5,5. Er grådig fornøyd Det var pittelitt bedre enn forventet Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg fikk karakterene mine idag. (går i andre klasse på IB) Fysikk: 7 Matte: 7 Engelsk: 7 Kjemi: 7 Økonomi:6 Norsk: 5 TOK: A Snitt: 6.5 Jeg har lyst til å gå på IB andreåret. Er det veldig vanskelig å komme inn, er det noen spesielle krav ? Og hvordan er det egentlig å gå der ? Det er avhengig hvilken IB-skole du ønsker å komme inn på. Den desidert vanskligste og beste er IB på Fjaler, hvor de bare slipper inn noen få elever fra hvert land. Den jeg går på (Berg) regnes som den nest beste og krever ikke mer enn 4.5 i gjennomsnitt. Det er verre å klare å holde ut IB. Det er også noen IB skoler som jeg ville styre unna fordi de ikke er erfarne nok. Dette ser du ved hvor mange år de har undervist IB og hvor mange valgfag de lar deg velge. Det er helt greit å gå der. Du får en mye bedre uttdannelse enn på allmenn og du møter folk som generelt ønsker å lære. Dermed er det ikek noe særlig bråk i timene. Dette betyr ikke at folk er superflinke og får utrolige gode karakterer, men de prøver ihvertfall. Folk er også veldig forskjellige, og du vil absolutt finne noen folk som passer for deg. Ok, takk for svar:) Har søkt allmenn på Lillestrøm nå, det er jo kjent for å være en veldig bra skole. Regner da med at IB er bra der og ? Håper ihvertfall det, vil mye heller gå IB enn vanlig allmenn. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg tok en titt på skolen din og det ser ut som det er en god skole. Den tilbyr mange fag og har undervist i 12 år. F.eks. dette er en skole som du burde holde deg unna. http://www.vardafjell.vgs.no/ Det ser ihvertfall sånn ut. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg hadde 5.3 fra ungdomsskolen og 4.7 fra vgs, dette uten å jobbe så alt for hardt. Nå som jeg går høgskole funker ikke min gamle studiemåte lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå