Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åssn skulle jeg klare det? Karakterboka har jeg jo levert inn igjen. Vi får bare ha den i en måned etter vi har fått den.

Musikk: 5+, Kroppsøving: 5+,

Når ble det gitt + på karakterkortet? Man får vel hele karakterer. Vi, og sikkert mange andre, får vel en karakterutskrift, og ikke en karakterbok man må levere inn igjen.

Ikke at jeg ikke tror deg, altså.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
Det sto plusser i min karakterbok, i allefall. Men på standpunkt gis det bare hele karakterer. Plussene er vel bare ment som en ekstra motivasjonsfaktor, regner jeg med - viser at man ikke er så langt unna neste karakter.

Riktig, betyr ingenting. Samme som sterk/svak.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller har nesten alle bedre snitt enn meg?:blush:

Går i 10ende og til jul fikk jeg 3.5 i snitt.

Det er stort sett de med over 4 i snitt som gidder å skrive det her, så det er nok mange sjeler der ute som ligger mye dårligere an enn deg.

Kanskje ikke så rart? De fleste vil ikke "skryte" av dårlige karakterer.

Lenke til kommentar
Det her er jo heller ingen skrytetråd da, Pizzatrance. Det er en informasjonstråd der du skriver snittet ditt. Var bare derfor jeg lurte på hvorfor folk hadde så høyt. Er jo meningen å være ærlig i denne tråden.

Synes denne tråden har steget opp til en skrytetråd, men det er min mening. Hvis det hadde vært så mange 5'ere i snitt. Hvorfor klager dem på ungdommen i skolen da?

Lenke til kommentar
Fikk 4,85 nå til jul, illsinte foreldre og skuffet elev :( Satser på å få bedre enn 5,3 til sommeren!

Du burde fortelle foreldrene dine at i forhold til landsgjennomsnittet er karakteren din faktisk ganske høy. Og at 5.3 krever utrolig mye av deg som elev, og at du har lærere som faktisk gir seksere. Og at karakteren ved første termin er nedjustert i forhold til hva du egentlig skal ha, for å oppnå en psykolgisk effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...