Thoz Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er nettopp ferdig med vgs og regnet meg frem til et gjennomsnitt av karaktererene til 5,02, uten å anstrenge meg altfor mye. Med tilleggspoeng blir det 55,7 poeng. Nok til å komme inn på jus skulle man tro Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ble med ferdig med 10ende klasse nå og kom ut med 4,7 i snitt. Fikk også 6er på muntlig 4 på skriftlig (matte) : ) Lenke til kommentar
tobben123 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hadde 4,6 i snitt, har aldri gjort ein eneste lekse Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har 3.3. Er ikke fornøyd men får ikke noe bedre fordi lærerene hater meg. 8214078[/snapback] LOL Typisk! Akurat det samme sier de i klassen min som får dårlige karakterer. Trur nok det går mer på kunnskap og arb.innsats. I 99% av tilfellene reflekteres dette i snittet Jeg fikk 5,1 forrige semester, men gikk ned til 4,9 til sommeren.. Fornøyd Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Trur nok det går mer på kunnskap og arb.innsats. I 99% av tilfellene reflekteres dette i snittet 9139836[/snapback] Hørt om trynefaktor før? På ungdomsskolen har det så sinnsykt mye å si om du er jente, ikke prater for høylytt og rekker opp hånda en eller annen gang og svarer på noe åpenbart, skriver ned leksa før læreren kommer og sjekker og lignende. At snittet reflekterer arbeidsinnsats og kunnskap på ungdomsskolen har null hold i virkeligheten, og du skal være bra naiv om du tror på det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Når jeg gikk ut av ungdomsskolen, hadde jeg 5.4... i snitt. Første halvåret på videregående hadde jeg vel 4.4, nå hadde jeg 4.43 elns. Var litt giddalaus første året, men skal stå på andre året! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hørt om trynefaktor før? På ungdomsskolen har det så sinnsykt mye å si om du er jente, ikke prater for høylytt og rekker opp hånda en eller annen gang og svarer på noe åpenbart, skriver ned leksa før læreren kommer og sjekker og lignende. At snittet reflekterer arbeidsinnsats og kunnskap på ungdomsskolen har null hold i virkeligheten, og du skal være bra naiv om du tror på det. 9140020[/snapback] Det tror du? Vel, jeg er gutt, prater ganske høylytt, rekker så å si aldri opp handen når jeg svarer på spørsmål, gjør aldri lekser. Jeg fikk et snitt på 5.0, og tre seksere. edit: Den dritten med trynefaktor er bare noe enkelte folk som er misfornøyde med karakterene sine skylder på, siden de ikke klarer å innse at de faktisk gir blanke faen. Endret 25. juli 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Lærere har sine favoritter, sånn er det bare. Når jeg gikk på ungdomsskolen spilte trynefaktor veldig inn i min klasse. Lenke til kommentar
RH31087 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg har gått Elektro VG1, og fikk 3,6 i snitt Er veldig fornøyd med dette da jeg tidligere på ungdomsskolen hadde 2,3 i snitt Endret 25. juli 2007 av mitchi Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Første året videregående nå fikk jeg 2,4. Er ganske fornøyd jeg Lenke til kommentar
RH31087 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Første året videregående nå fikk jeg 2,4.Er ganske fornøyd jeg 9141049[/snapback] Hvilken linje har du gått da? Lenke til kommentar
RH31087 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 grunnkurs elektro 9141073[/snapback] Okei Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 [Det tror du? Vel, jeg er gutt, prater ganske høylytt, rekker så å si aldri opp handen når jeg svarer på spørsmål, gjør aldri lekser. Jeg fikk et snitt på 5.0, og tre seksere. Ja vel, so what? Trodde du jeg mente alle gutter som prater i timen hadde dårlige karakterer? Det beviser like mye som at jeg hadde dårlige karakterer på ungdomsskolen og helt greie karakterer på videregående (hadde 3,8 i snitt i niendeklassen, nå har jeg godt over fem i snitt og like mange seksere som deg). Den dritten med trynefaktor er bare noe enkelte folk som er misfornøyde med karakterene sine skylder på, siden de ikke klarer å innse at de faktisk gir blanke faen. 9140821[/snapback] Helt feil. Jeg sier ikke at de som får dårlige karakterer nødvendigvis fortjener bedre karakterer (selv om det ofte er tilfelle), det jeg sier er at utrolig mange på ungdomsskolen ikke fortjener karakterene de får på noen måte i hele tatt, og bare får gode karakterer nettopp på grunn av trynefaktor. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ja vel, so what? Trodde du jeg mente alle gutter som prater i timen hadde dårlige karakterer? Det beviser like mye som at jeg hadde dårlige karakterer på ungdomsskolen og helt greie karakterer på videregående (hadde 3,8 i snitt i niendeklassen, nå har jeg godt over fem i snitt og like mange seksere som deg). 9141187[/snapback] Trodde selvfølgelig ikke at du mente alle, jeg tok det med siden det var en av tingene du ramset opp som en negativ ting å gjøre. Helt feil. Jeg sier ikke at de som får dårlige karakterer nødvendigvis fortjener bedre karakterer (selv om det ofte er tilfelle), det jeg sier er at utrolig mange på ungdomsskolen ikke fortjener karakterene de får på noen måte i hele tatt, og bare får gode karakterer nettopp på grunn av trynefaktor.9141187[/snapback] Vel, i min klasse er ikke dette tilfelle i det hele tatt. Jeg sier meg enig i de fleste karakter bedømmingene til lærerne, selv om det er enkelte som burde ha vært justert ned et hakk. Det er også noen som fortjener bedre karakter enn det de fikk. Om det er læreren som går på trynefaktor det vet jeg ikke, det kan like så godt være at han/hun har et annet syn på det enn jeg har. Lenke til kommentar
Foursquare Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) 4,7 VG og 4 blank i VK1 =/ Må nok hvertfall opp under 5 i VK2 hvis jeg skal klare å komme inn på NTNU. Endret 25. juli 2007 av Foursquare Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Har jobbet snittet mitt fra 2.9 til 4.75 på ett år, så er igrunn ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 4,6666666666666666666osv. er ikke fornøyd. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 4,0, fra 10ende. Kom inn der jeg ville uansett, så det gikk greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå