Goscinny Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dersom du velger realfagene og ønsker 4-5 i snitt, og ikke er utrolig smart og samtidig ikke er maks heldig med lærerne, må du regne med en del lekser hjemme på almennfag, ja. Goscinny Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Men hvor mye tid får man på skolen, da? Til lekser, fritid, andre ting. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Var på omvisning på videregående for allmenn, og der sa de at hvis man bare brukte tiden på skolen ble det nesten ikke lekser i det hele tatt hjemme. 9022565[/snapback] Det er min erfaring fra ungdomsskolen, iallfall. Har dog mye å si på lærerne.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Håper inderlig det blir sånn for min del. Har klart meg utmerket godt på ungdomskolen ved å gjøre det meste på skolen, og kommer nok til å ha litt problemer hvis jeg må legge om jobbemåten min så drastisk... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg SLITER hvis jeg må begynne med lekser hjemme.. Her ikke gjort det siden 8.. Og nå skal jeg begyne på VK1 Allmenn. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg SLITER hvis jeg må begynne med lekser hjemme.. Her ikke gjort det siden 8.. Og nå skal jeg begyne på VK1 Allmenn. 9025773[/snapback] Årets VK1-klasser var de siste, om jeg ikke tar helt feil. Mener du VG1 studiespesialisering? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 VG1 Studiespesialiering, ja. Blir litt forvirra over hva som er hva Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bare sånn for å spørre. Jeg har også valgt studiespesialisering, velger man retning på skolen? Altså, Realfag, språk eller samfunn? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kom også inn på førstevalget =) 9018550[/snapback] Jeg også, gleder meg til å jobbe steinhardt tre år til! =) Allmenn is the way Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Om du trenger å gjøre lekser er helt individuelt. Kommer helt an på hvor effektiv og smart du er, og dessuten hvilke fag du velger. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 3.5. Håper jeg kommer inn på studiespesialisering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 4,7. Gikk opp nesten en hel karakter siden jul .. Hjelper å skjerpe seg Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har også valgt studiespesialisering, velger man retning på skolen? Altså, Realfag, språk eller samfunn? 9025997[/snapback] Ja. Det velger man 2. året. Altså VG2 Studiespesialisering. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 ble ferdig med skoslen nå jeg men må opp til eksamen i gjen da siden jeg strøyk på norsk eksamen lese og skrive vansker er dritt. kan ikke ta fagbrev pga den driten der Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har også valgt studiespesialisering, velger man retning på skolen? Altså, Realfag, språk eller samfunn? 9025997[/snapback] Ja. Det velger man 2. året. Altså VG2 Studiespesialisering. 9028019[/snapback] Okei, takk for svar =) Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis jeg regner med de karakterene som blir stående fra i fjor og de som blir stående i år og eksamen så er snittet mitt 4,6. Jeg har akkurat fullført allmenn VK1 Lenke til kommentar
@ir Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg kom inn på førstevalget, Lambertseter Fornøyd, jeg Lenke til kommentar
jordbaerfan Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Da jeg gikk ut av 10 kl. hadde jeg 5,6 i snitt. Etter ett år på vgs er jeg gått ned til 5,1. Er fornøyd egentlig, men ska prøve å forbedre meg. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg kom inn I forberedelsestimene på skolen før vi søkte på videregående, fikk vi aldri opplysning om at man på 2-året på studiespesialisering kan velge realfag, språk eller samfunn. Jaja, det er nå ikke det jeg skal gå. Har snakket med veldig mange som har gått ned i karakter når de kom på videregående. Skummelt Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er helt vanlig å gå ned da. Jeg tror jeg hadde mye bedre karakterer på ungdomsskolen fordi vi hadde samme lærer i de fleste fagene, så han visste hva vi var god for i de forskjellige fagene. Jeg hadde sterke femmere i nami, matte og samfunnsfag, og han sa han ville gi meg 6 i et av de. Altså, han "tok" litt fra de andre to fagene for å styrke det tredje. Og så var det jo litt lettere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå