EvenEleven Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 I nynorsk satt jeg igjen og måtte skrive en tekst som var 3 eller mer. gjorde det, ikke noe utslag. 9007941[/snapback] Dette høres ut som et mål du måtte oppnå for å i det hele tatt bestå faget. 9008427[/snapback] Nei faktisk ikke, hadde får 2 eller 3 på alle tekstene og jeg hadde vært aktiv hver eneste time, derfor jeg er frustrert :S Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fikk et snitt på 5.1 med tre 6ere =) Stor fornøyd Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 De som skal på videregående til neste år kan sjekke det på vigo.no nå! Jeg kom inn på allmenn (1. valget ) Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) De som skal på videregående til neste år kan sjekke det på vigo.no nå!Jeg kom inn på allmenn (1. valget ) 9018108[/snapback] Må du være registrert for å kunne se det? Tror ikke det går å registrere seg nå... edit:fant ut av det, brukte samme passord som når jeg søkte.. Men det står ikke hva jeg kom inn på... Endret 6. juli 2007 av Jan_Erik Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 edit:fant ut av det, brukte samme passord som når jeg søkte..Men det står ikke hva jeg kom inn på... Mulig dette bare var inntaket til 1. valget. Jeg hadde registrert meg der med både mobilnummer óg. så jeg fikk melding om det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kom også inn på førstevalget =) Lenke til kommentar
@ir Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Er dette for absolutt alle? For Oslo-gjengen også? For de som har søkt til videregående opplæring? Trodde datoen var 12. for oss. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Aner ikke. Vi her i oppland skulle i starten svare etter å ha fått vite det den 10. , men vi fikk jo vite det i dag. Fristen for å svare ja/nei er den 15. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Har et snitt på 4.2. Forresten, dere skremmer livet av meg nå! Jeg har ikke fått vite hva jeg kommer inn på! Endret 7. juli 2007 av BonoU2 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er forskjellig fra skole til skole. Jeg fikk vite om en skole tre måneder siden (at jeg kom inn ), en venn av meg fikk vite det for tre dager siden og en annen to dager siden. Egentlig skulle vi få vite det 6. juli. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fikk et snitt på 4.3 uten å bry meg så veldig om skole. Satser mer til neste år da jeg skal i på VGS. Er det karakterer fra begge terminene som teller eller bare 2. termin? Altså som snitt når du skal søke. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 2. termin. Men når jeg søkte privatskole ville de ha første termin. Kom inn da. Lenke til kommentar
tinyb00m Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg hadde snitt på 4,8, er ganske fornøyd med tanke på åssen det gikk med den ene eksamen min, hvor jeg måtte klage osv.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fikk et snitt på 4.3 uten å bry meg så veldig om skole. Satser mer til neste år da jeg skal i på VGS. Er det karakterer fra begge terminene som teller eller bare 2. termin? Altså som snitt når du skal søke. 9021559[/snapback] Det er standpunktkarakterene som teller, vil jeg anta. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Satser mer til neste år da jeg skal i på VGS. Er det karakterer fra begge terminene som teller eller bare 2. termin? Altså som snitt når du skal søke. 9021559[/snapback] Vanligvis er det karakterene fra 2. termin som gjelder, men hvis du søker på spesielle skoler eller linjer, kan det være at det er karakterene fra 1. termin som gjelder (kan være tilfelle hvis du søker på en privat skole el lignende). Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hørte om en fyr som hadde rett-og-slett gitt faen i skole i 1. termn og anstrengt seg veldig til 2. termin. Men da det gjalt så hadde det vært streik på skola slik at han måtte klare seg med 1. termin -karakterene. Veit ikke om dette er sant, da. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Da jeg gikk ut av 10. hadde jeg 2.8 Og når jeg gikk ut av Vk1 hadde jeg 4.9 EDIT: leif på besøk.. Endret 7. juli 2007 av dioX Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da jeg gikk ut av 10. hadde jeg 2.8Og når jeg gikk ut av Vk1 hadde jeg 4.9 Er det så lett? Søskenbarnet til en venn hadde gått ned fra topp karakter til bunnkarakter da hun begynte på VK1.Og hvor mye fritid har man egentlig..? Var på omvisning på videregående for allmenn, og der sa de at hvis man bare brukte tiden på skolen ble det nesten ikke lekser i det hele tatt hjemme. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Nå skal det sies at jeg gikk yrkesfag på VG. Aldrig lekser, eller noen form for skole etter skoledagen var over! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 [Var på omvisning på videregående for allmenn, og der sa de at hvis man bare brukte tiden på skolen ble det nesten ikke lekser i det hele tatt hjemme. 9022565[/snapback] Spørs jo helt hvilket år det er snakk om, og hvilke karakterer man er ute etter ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå