MartinAB Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hei! Jeg har gjort ferdig et prosjekt, men det er en ting som gjenstår: evaluering. Hva burde jeg få med i evalueringa? Kom med forslag Forslag fra meg.: Hvordan jeg syntes jeg har jobbet selv? Hva jeg kunne gjort bedre? Hva jeg har lært? Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 -Forklar hva du har gjort -Hvorfor du gjorde sånt og sånt I egnevurdering kan du skrive stort sett alt mulig, da mener jeg ALT som har med arbeidet ditt å gjøre Lenke til kommentar
MartinAB Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Takk Takk! Noen flere? Lenke til kommentar
MartinAB Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 nei :!: Er ikke så gammel duu.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 What ever, det er typiskt media å skrive sånt.. Kom nå på flere; -Hvordan gjorde du det/kom du på det -Hva synes du om det endelige resultatet Lenke til kommentar
MartinAB Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 What ever, det er typiskt media å skrive sånt.. Kom nå på flere; -Hvordan gjorde du det/kom du på det -Hva synes du om det endelige resultatet 8214107[/snapback] Hehe! hva vet jeg! takk for flere forslag=) Lenke til kommentar
arnesef Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nevn gjerne eventuelle avvik fra din opprinnelige plan, og hvorfor du måtte gjöre disse. Tidsforbruk kan også väre med om du har fört logg for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå